Full rulle..

back to work... ja o det var riktigt trevligt, skoj att ha häcken full =)
Hann inte ens tjura över att jag inte kunde vara ute i finvädre,t fast iofs jag var ju ute/inne/ute hela dan ändå..
Ja ja efter jobbet bytte jag bara om o svicchade ner o körde lite step ruskigt skönt, men vi var inte många idag, gissa varför= jo soooommmmmar ute... =) ja då o det har lovat lika kanoners i helgen, schyrro, slinker nog ner nått glas vin kan jag tro :-) imorrn em blire la glida ner till stångebro en sväng för gummz skull e ju rix fm festival o ja ni vet ju alla hur galen vår dotter är i musik så en liten sväng förbi får man nog ta..


ja vad ska man tjöta om, är rätt nöjd, man kan ju inte vara annat i finvädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback