hår..

Ska ju som sagt till frissan på tisdag o tanken var la att fortsätta ljusa upp håret lite, men nej nu fick jag lite ågren.. såg en (flera) bild när jag hade helmörkt hår o ja jag gillar det rätt mkt oxå tycker jag passar bra i mörkt hår...
Hmm kanske återgår till det istället trots somamrens intåg.. joo så får det nog kanske bli...

image560
Ja den här frisyren o färgen vill jag nog ha igen...
hmm kanske får fixa lite hårförlängning istället nu då så jag får lite längd i håret snabbt.. ja ja vi får se.. mörkare får d iaf bli igen..


Kommentarer
Postat av: Sanna

HejHopp!
Åh, skall du också till frissan, min lilla kommer hit imorgon och skall göra mig fin! Skall bli sköööönt! :-) Jag tycker också att du passar toppen i det mörka. Sött, sött!

ha en finfin söndagskväll!
Kram på dig

Postat av: Marran

Hej snygging!

Ja, du är en riktig läckerbit! Jag tycker att den frissan du har på kortet var jätte fint! Själv ska jag oxå klippa mig, det blir på tisdag... ingen större förändring skulle jag tro...:) Klippte mig ju ganska kort i november och trivdes inte riktigt... Såg lite för präktig ut...:)

Kram på dig, saknar dig o tack för ditt sms!

2008-05-25 @ 22:32:51
Postat av: Anonym

Sannisen: kul o fixa till håret gummz, ja du , du blir nog tokfin hur som, i ditt tjocka fian hår.. Ja jag trivs nog ändå bättre i det mörka , känns som att jag försvinner lite mer om jagh ar ljusa slingor om än det oxå är finfint.. bara frisyren som msåte få sig ett snyggt klipp oxå, nu går jag för jämnan med tofs..
Hoppas SISTA veckan i skolan blir kanoners o att du får en fin fin avslutning!!!
kram

Marran: Tack bruttan, du gumman du är nog oxå fin hur som.. men jag var inte heller så nöjd med min förra frisyr , ganska ok men lite för kort, kände
mig lite to much of a lady.. =) nej fan man vill ju se lite busig ut i stället :-)Miss u to gummz men snart somamr då får vi allt hänga lite!
kram

2008-05-26 @ 10:38:15
Postat av: Veronica

Tycker du passar kanon i mörkt hår! Kör på det :)

2008-05-26 @ 11:26:18
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback