Helg =)

Nu skiner iaf solen =)
Åhh nice ...
Står här i köket fixar lite middag , blir egengjorda klyftisar o entrecote o sallad.. a la jennybenny, det ni... Gudarns vad snäll jag känner mig .. J är ute o kör båge o när han kommer hem är go middagen nog klar..
Men jag är alltid så uppe i varv efter jobbet att det känns som att man kan göra typ allt, ni vet outtörttlig men när man väl slappnar av känner man sig lite tröttare i knoppen..
Ska passa på ta mig ett bad o en kall cider snart, lovely =)

Idag skrattade de iaf åt mig på jobbet, yes trött mössan, jag hade inte bara lyckats ställa in min lunchlåda i kylen, nej då brevid(istället för frukten) så stod min sminkväska.. Ingne vågade säga nått innan jag själv skulle ta fram min lunch o började skratta som f-n De tänkte väl att jag kanske var så galen att jag alltid hade mitt smink i kylen =)  Fattar inte varför jag alltid lyckas ställa in fel grejjor i kylen/frysen =)

Kommentarer
Postat av: Erica

Ännu en klockren Jenny! :) Åh, vad jag saknar dig! Jag kommer och hälsar på snart. Kraaaam

Postat av: Anonym

Ja det tycker jag allt du ska göra!!... =)är ju nära nu..
kramizzz

2008-05-25 @ 13:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback