Positiv feedback..

Det är alltid kul med lite positiv feedback o det fick jag massor av idag..Fick höra att flera pat sagt att det tycker om mig ,att jag alltid är glad o trevlig. samt att jag fick höra att mina jobbarkompisar tycker om att se mitt leende i korridorrerna. Ja det var kul att höra, värmer så klart i knoppen lite.. Bra för egot he he =) 

HAr iaf kommit på att jag trots allt tungt arbete o att det är som det är så trivs jag galant bra på min vc, sååå variernade arbete idag var tex ålderspannet på mina patienter fr 4år till 92 år... =) Dessutom tycker jag om attj ag kan få jobba 60% känns alldels lagom o säkert därför jag tycker varje dag är så rolig...

men men dags åka o svettas lite
see u

Kommentarer
Postat av: Sanna

Men jenny du ÄR ju en fena på att bara vara "JennyBennyvirrvarr" och det är ju med ett leende som den bilden blir komplett. Du är bra go och jag kan tänka mig/vet att det är så man vill bli
bemött då man behöver "er" hjälp. Mer syrror som dig åt folket!!:-) Så du satt och kikade på matchen igår, A satte på i sovrummet och jag snarkade innan jag visste att det visades just fotboll... Men ja, en hejdlös match hörde jag! Kram på dig stumpirumpe! Sannis

Postat av: Cicci

Klart patienterna gillar dig :)

2008-05-23 @ 10:34:10
URL: http://baraben.blogg.se
Postat av: cicci igen

och dina arbetskam också såklart :)

2008-05-23 @ 10:34:40
Postat av: Anonym

Sannis: Ja du vi är allt fenor på det vi gör båda 2, tänk en fröken o en syrra ihop, bättre kan det nog kanpapst bli... Ja det skulle la vara handbollsbruttan här nedanför då så klart =)

Cicci: Tack stumpzi...

Kram på er båda!!!

2008-05-23 @ 14:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback