Sommar o sol ..

Vad ska man säga vädret är lovely... sommar sommar sommar..
Idag har vi varit på ett ute tempererat bad, var mysigt men jag har bestämt mig att 2 saker msåte köpas. Nr1 : Många har det till bebisar men jag ska ha det till min man som vill ha skugga: ett Parasoll.  NR 2 : Behöver sköna brassestolar..
Är i allafall happy nu har äntlgien hittat bikinitrosor till den toppen som jag tyckte var fin... wiiiihhoooooo... =)


Ja rackarns igår var en sån dag på jobbet när man typ halsade i sig kaffet, kastade i sig maten, svarade i telefoner till höger o vänster, hade sisådär 300lappar på saker som skulle fixas o ordnas, pat till höger vänster.. ja ni det var en dag som var väldans mkt som hände men skoj vare...
Efter det så gjorde vi som typ stor del av hela stan, gick ner på stan och satte oss på en uteservering tog en kall o käkade god mat. Gick sen ner till rix fm festival, till gummans stora förtjusning. I dag har hon lekt att krokodilen heter Patrik Isaksson he he... Men rackarns poliserna fick nog jobba igår...

Ja ni ikväll blir nog en trevlig kväll med brudar vin, o skak på rumpan... ja det blir nog toppen =)
Time för dinner o så lite duschiluch...
men men see u...

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

ABsolut sista chansen att vinna en goodiebag med varor för c.a. 15 000:-

2008-05-31 @ 16:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback