Sommar...

Ja gott folk vädret är lovely...Jag sjunger som tindra, en sång de sjunger på dagis, tyvärr sjunger hon bara slutet o det är oxå bara det jag kommer ihåg " solen i linköping tycker jag är bäst" =)
Ja det är roligt att höra här hemma vad fort hon snappar upp alla nya sånger de sjunger på nya dagiset, Ni förstår de håller som bäst på att öva inför deras "sommarfest" som de ska ha för oss nästa tisdag, massa sommarsånger ska vi bjudas på  o här hemma hör man hur gummz går o sjunger på dem där sångerna...

Förutom sol så betalade jag räknignarna imorse, fyy bubblarns aldrig skoj, denna månad har tyvärr även dubbel hyra, jäkla skit, hmm jag trodde inte det var så eftersom man brukar ju betal liksom en månad i förskott, men nope eftersom vi hyrt av klubben så har det inte varit så.. ja ja trista pengar men så är'e ..
Åkte iaf ner på stan för att pigga upp mig lite sen,  hittade lite smått  o gott, mitt mission var ju en sprightans ny bikini men nope, jag hittade flera överdelar som jag tyckte var fina men rumpestumpeskyddare var svårare att finna,  =( 
Men jag hittade lite annat fint, en sååå fin kjol från carlings, vita tygskor, 1t-shirt o lite vanliga baslinnen, 1röd-vit rutig linne/blus,  ja just ja mitt fynd en såå mysig o skön även fin såklart kofta för endast 49 riksdaler.. som hittat ja det var la det...
Det  jag önskar mig nu är en bikini o en vit( ja jag tror vit) lite somrig typ bag/väska o kanske nått par shorts el baggy halvlånga brallor.. o en vit kofta..men men inte nu, men prisa skatteåterbäringen (eller vad sjutton de nu sa i robin hood he he)

Nästa mån öppnar iaf tinnis , vore såå schysst om det är fint väder på tis o ons så jag o tindra kan åka dit o plaska o steka.. =) gaaahhh i need a bikini!!!

Har iaf tvättstuga nu, går faktiskt riktigt smidigt, redan fått in lite rutin på det där, =)

Imorgon o på fredag vette kattsingen ännu hur jag ska göra, ja den som lever får se..


see u!

puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!
Oj, har inte varit in på internet på hundra dar känns det som... Dagarna bara rusar iväg och det är så mkt man vill göra!
Nja, springer en massa vet jag inte, men jag försöker göra det varannan dag iaf. Har just sagt åt Elenor att vi ska fara till Jokkfall (!) i slutet av juni och springa Arctic circle marathon (fast bara halvmara :-)). Nåja, vi får väl se!
Annars är det bra här. Full rulle! Agnes började krypa på riktigt idag. Nu har hon också börjat att slita ut pannor och dyl. från skåparna. Två bruttor som hjälper morsan hålla ordning! Eller hur det nu var?!?

Hoppas ni har det bra ni med. ..och vad fin du blev i håret förresten!!
Kram, kram!

2008-05-28 @ 22:41:26
Postat av: Anonym

Oj oj oj, ja ni e ju crazy har sagt det förr men det tåls sägas igen =) springa o springa när det finns så mkt andra roliga saker att göra =) en annan börja ju gråta bara av tanken he he.. Nej fan ni är duktiga ni!!!

Oj vad skoj, spännande blir kul se när vi komemr hem, men hur är era planer för somamren då vännen??
kram kram

2008-06-02 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback