Söndag...

Nyss käkat lite lunch, ska strax hoppa in i duschen, nämligen nyss varit i väg o kört lite pump oxå, skönt skönt..
Tror jag ska kila lite på stan sen, J envisas med att åka m t på badhuset, bara för att han e så trött i huvudet för solen skulle jag tro..Jag orkar då inte följa med på nått badhsu när det e nästan 20grader varmt ute...

Hmm gmala betten är i risig form, stackaren!! Ja vad sjutton, fan vad seg hon var att cykla hem från jobbet i fredags, Är det alltså så att cyklar kanske behöver lite underhåll, hon har jsu stått ute hela "vintern" hon knaske behöver lite smorsel o luft i däcken, ja vad fan vet jag, kan ju inget om sånt här, hmm var köper man sånt då... ja nere p åstna så borde la kanske classe ha det.. får helt enkelt gå dit  o kika.. =)

Schalgern ja vad ska man säga... skit alltså.. jag trodde faktiskt inte så mkt på hero , är ju ändå alltid bara nån ryssstat/land som vinner.. Menj agh ade lirat lite på att grekland el ukraina skulle ta hem det hela ,men njet inte det heller 2a o 3a blev visst dem.. Hade iaf trevlgit besök i går, men efter schlagern hoppade jag ner i sängen o somande nog rätt snabbt.. Grabbarna satt nog o lirade lite på nätet tror jag. J var iaf rätt söt när jag kom in i vardagsrummet vid halv 5, han hade somnat på soffan med ölglaset i handen, he he...

time för duschen see u

kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback