Sorry....

Den är låten tycker jag massa om...

Buckchery- Sorry
http://www.youtube.com/watch?v=8OhVwUPK6cY


Tycker även om Natscha Bedingfields- Unwritten.. (hört den så mkt från the hills nu att den fastnat..)
Ja vad fan ni vet ju att jag tycker om massa låtar.. finsn så många grymma låter..
En ny låt som jag inte hört mkt innan, som jag oxå nu förtiden tycker är grym är  the Scripts- We cry,

Gummz älskar ännu Empty room, oj vad hon tjatar om den varje gång vi åker bil (ja ni vet den spelas ju typ jämt o hon vill alltid höra den.. )Lillgumman kommer nog få lika taskig smak som far sin, han tycker oxå den är grym, ja vad fan han tycker ju linda B är bra.(ja jag jag tycker oxå såna låtar o grejjer är jätteroliga att dansa till o sånt.. men men.. ) o hans favvo skådisar är, som ni vet, Segal , stallone o såna där som fan inte ens kan liksom agera.. Men men han är grym, trots jag får dras med  att se på filmer som fått ett plus eller överkyrssade .. he he.. Kankse därför jag så ofta somnar när vi ser film he he..'Men vi såg nyss en film jag tycker var riktigt riktgt bra.. Shooter, hör o häpna tom jag som valde, Fast det var för att jag var ni vet så där snäll o rar o ville hyra nå han tyckte skulle va bra,  men men den var iaf bra.. okej jag somande visst lite, men det gör jag ju liksom alltid ,spelar för det mesta ingen roll hur bra den är, såg det jag missat dan efter istället =)

Men men time att kila ut i nu o promma hem...
bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback