tillbaka...

Jeppzi pepsi så vare gjort, färgade tillbaka håret mörkt igen o måste säga jag blev sååå nöjd,kändes skönt! har inte klippt mig än, men känns lovely vara tillbaka till my old me ;-)

image561




Har varit o kikat lite på stan idag, även där inverkade min nya hårfärg, japp kände mig mkt nöjdare iom att jag nu passar mkt bättre i roligare färger, innan kändes det som att man liksom bara flöt ihop nu blire mkt snyggare kontraster...
men ska nsart snippa ner på gymmet en sväng tror jag.. så see u...


Kommentarer
Postat av: Cicci

Fina Jenny. Lika strålande som vanligt :)

Postat av: susanne

så fin du är! Själv har jag blivit rödtott :D

2008-05-27 @ 19:35:23
Postat av: Anonym

TAckar bruttor=)
susanne, rödtott passar du nog prima ballerina som =)

kram

2008-05-27 @ 22:01:45
Postat av: Lotta i Linköping

Snyggo som vanligt! Men jag har missat att du har haft någon annan färg emellan...

2008-05-28 @ 10:10:29
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

Lotta: he he.. ja du så stor skillnad har'e ju inte vart.. jag ville ju bli ljusare o gjrode lite slinor o på istone har det mest varit utväxt o ris =) 0 nu skulle jag eg gått till frissan igår o gjort det ännu ljusare men nej jag ville bli mörk igen.. =)

2008-05-28 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback