Uppe med tuppen...

Ja fan tom före tror jag =)

Japp klockan 6 ringde väckaren o lilla jag började fixa med tvätten o sen bar det av o köra lite pump, shitpomfrittes jobbigt men tokskönt träna på morgonen. Skynda skydna efteråt hem o in med gummz på dagis, tillbaka till tvätten.. Tänkte på en sak när jag stod där i torkrummet..Ja vad fan varför har dem liksom halva dem där "snörena" (hmm kanske heter tvättlinor, ja vad vet jag...) skithögt upp, lilla pygme nådde ju knappt upp. Halva delen av rummet satt dem lite lägre tack o lov, men tänkt på alla "agda 91" med rollator o kutrygg, hon kan ju inte nå upp hur hon än försöker...

Kännerm igl ite trött idag av allt flyttande, o packande, skruvande, ja ni vet ju hur det är att flytta, så idag ivll jag ha en laid back dag tror jag, men hmm jag skulle verkligen även vilja klippao  färga mitt hår..Ja ja ni vet ju hur det kommer sluta inte kommer det bli en soft dag nej kommer säkert åka hitan o ditan som vanligt , myror i rumpan vet ni =)

Gubbz tog bågen till hallen, vet inte riktigt varför men jag tycker allt det e grymt sexigt när han drar på sig dem där kläderna o glider iväg, ja lite manligt liksom he he... =)

Själv insåg jag när jag såg min smalben att det fan ser ut som nån har misshandlat mig.. he he kanske inte vanligaste stället att få för sig puckla på nån jag vet... Men oj oj har typ blåmårken till höger o vänster...

Om ni inte redan klivit , så kliv nu upp o njuta av denna lovely onsdag med blå himmel!!!!! =)


Kommentarer
Postat av: Cammi

Nog steg vi upp före tuppen här hemma med, men en klarblå himmel bjuder inte norrland på i dag heller!!!

2008-05-21 @ 11:24:27
Postat av: cicci

Gumman, har ni nåt nytt hemnummer nu när ni flyttat? Vi har troligen fått lägga nu, så vi flyttar in 1 juni tror jag. Efter det måste vi ses, nu har det gått på tok för länge sen sist.
Vi får ringas nån dag. kram

Postat av: Anonym

Cammi: Perfekt, ja du det e la så med barn=) Men du är samma skit här nu, regnar tom.. Det kan göra mig så irri för det e ju ofta sp nör man e uppe så där tidigt att vädret ser ut att bli asskönt , men nej, när klockan liksom är "gå ut tid" då minsann har det mulnat ihop =( ja ja solen kommer, o f-n vad jag längtar!! kram

Cicci: Nope vi har ju tyvärr inte det, kommer nog itne skaffa det än heller... men du har ju mobben.. J undrar förresten vad F har för nummer... Kul med lägenheten, åh vad spännande hoppas allt känss prima ballerina.. Stor kram

2008-05-21 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback