ditten o datten...

Hmm fan tant röd har gjort entre. det förklarar/de mitt enorma godissug de senaste dagarna. Skönt för johan vara borta, slippa pms häxan ha ha ha.. Nejrå jag är faktiskt rätt lugn.
Hmm börjar bli less på att tant röd dyker upp som ett brev på posten nu, ha ha men så är det väl att vara woman ;-) man får dras med den  bra många gånger, förutom under få perioder i livet, kanske börjar vara dags för en period utan snart ja vem vet det får tiden utvisa ha ha


Iaf snöat här idag:-) Men det smälte bort lika fort det kom ,men det har iaf snöat :-)

Har varit på kurs i em , känner mig trött i huvudet.. Blir en väldigt spännande måndag då vi ska gå in i systemet.. pust!
Imorrn SKA jag träna, måste kirra doppresnag  o andra grejjer...
Hela fredan kommer spenderas i norröping å kurs.. Min förhoppning är att iaf komma hem i skaplig tid, verkar som övrig gjort det...

Ikväll hade man knnat gå o hälsa på o mumsa i sig goda langos, en fick tyvärr avstå, efter en lång dag på jobbet=lång dagisdag.. nåja kommer la fler tillfällen...

Kommentarer
Postat av: Erran

Haha tant Röd!?! Det var bra...ska genast börja använda det uttrycket!!! :-) hoho

2008-11-19 @ 19:02:35
Postat av: Lotta

Ja.. bort med sig nu Tant Röd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback