..

Hade lovat mig själv att jag inte skulle ta på mig extra jobb denna vecka. Men tror ni det höll. Njet njet, man är för snäll..
Nåja jag ska bara jobba förmiddan imorrn iaf så det är ju lugnt. Sa aif ifrån om hela dan...
Saken att jag inte vill jobba extra nu är för att jag är själv hela veckan, samt att jag redan jobbar 4 dar nästa vecka. Plus att  J har 4 matcher både nästa vecka samt veckan efter så det blir rätt mkt dagga ändå för gummz...
Men nu funkar det iaf :-)´

2 småroliga saker min tös sa var:

Imorse när vi gick på dagisgården cvar den ltie frostig o jag sa "oj här var det nästan halkigt"
Då svarar gumman: " Mamma det är nu du får säga helbette" :-) Oppppps kanske man halkat till nån gång o sagt så...

Andra saken var igår när vi var på Laban då berättaren sa:
"Att det var en sån här dag då vädret var kallt, blåsigt o tråkigt så man inte ville vara ute, utan man hittade på andra saker"
Då tittade min tös upp på mig o sa högt i sin biostol: "Mamma då kan man städa" ha ha... herregud fick ju mig att framstå som en riktigt städtant, vilket verkligen inte är fallet. Fast det kanske lite är så. När vädret verkligen är piss o man inget annat kan göra, använder kanske de stunderna till att plocka o fixa lite...

Är iaf kallt nu här inne, ska gå o ta en kopp choklad o värma mig innan eftermiddan sätter igång. idag ska jag ha en sköterske student med mig oxå..

ciao

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha, va mysig hon är Tindra. Man ler alltid när man läser här på bloggen. Tokig mamma, tokig dotter ;)

Postat av: Anna

Haha, gullungen! ..och vet du, jag har nog också råkat säga just samma ord ngngng, för här förra veckan sa Emelia nåt lite otydligt när hon tappade några grejjer hon bar. Frågade om vad hon egentligen sa, och jag trodde inte mina öron när det var just h-vete skäms Bäst passa sig..



Men hördu nu är det till att ha avancerat, när du börjar ha studenter och allt :) Hon/han får då en jättego och duktig handledare!



Kram på er!

2008-11-03 @ 15:05:46
Postat av: Elin Blom

Hon är så go Tindra.

2008-11-03 @ 18:55:16
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: Anonym

C: ja det blir väl så, men tokigast i familjen är nog ändå herren ibland :-)



A. ha ha ja du de tycks av nån underlgi anlednign snappa upp sånt där hiskeligt snabbt, samt precis hur man "ska använda orden... ajaj..Studenten gick bara med mig på em,men kommer säkert gå lite mera. Jag tycker om att ha gå med studenter, fast vissa saker tar så mkt längre än vanligt bara, men annars bra man får liksom tid stanna upp o refkletera över många bra saker själv... o så känner man ju lite " oj Jag kan visst det här rätt bra ändå" Annapanna vi får läsa till Bm tillsammans det vore grejjer det



E: tackar tackar



Kram på er!!!



2008-11-04 @ 09:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback