..

Ursäkta mig men jag hängde inte riktigt med. Läste nån krönika i AB om att ev dela upp VAB dagarna oxå 50-50.
Nej vett ni nu får det fanimej räcka med sandlåde fasonerna. Vi är väl ändå vunxa människor som ska ha rätt att bestämma själva hur det där passar familjen bäst!
Inte insatt  för 5 öre men alltså vaddå skulle det innebär att när jag vabbat ett visst antal dar, att jag inte skulle kunna vara hemma med T för att då måste J det.... hmmm det skulle ju vara lätt.... nejhe då skulle vi stå där... ähhh vad fan skit ner er o låt oss vuxna sköta om våra egna familjer själva!
Hur töntigt låter det inte att göra en alg o mdet för att " det ska vara likvärdigt o att man inte ska behöva gnabbas om vem som ska vara hemma, vems som jobb som är mest värdefullt etc" 
ska vi inte börja göra en sorts tandkrämssort snart oxå, för JAAA i vissa familjer kanske det oxå ställer till problem o blir  bråk... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback