....

Har egentligen inget speciellt att skriva... känner mig väldans trött o seg... Inte direkt fulladdade batterier inför måndagen som smyger sig allt närmre... Fast i veckan jobbar jag bara mån och torsdag så jag ska nog öveleva...

Dock är jag lite orolig över att hjärtat gått o blitt sjuk, hon var väldans varm innan hon somnade (japp hon har alltså dssutom somnat redan...) men vägrade prova feber.., Jag hoppas verkligen inte hon är sjuk imorrn, såklart för hennes skull! Men även för min, är bara imorrn på hela veckan innan mittbedömningen som jag träffar min elev. Skulle behöva hinna gå igenom lite underlag o skriva i henens loggbok.

Igår var iaf family franz iväg till vingåker.. (glömde bort att det där ny öppnat här nära, men jag är lite skeptisk,innan jag sett det själv.. )  Efter outleten så såg jag ju att scorett outlet öppnat, wiihhooo, leeendet lyste i hela mitt ansikte. De hade dessutom att man fick köpa 3 par o betala för 2. Jag hade lätt kunnat köpa 3 par till mig själv, men nej gubbz behövde mer.. 
Var som vanligt mannen i familjen som fick ny outfit, shoppingen bestod av:
* Svart stickad kofta
* 2 par kallingar (de som fattas på bilden var rödvitrandiga kallingar med salmingloggan-resåret i turkost..)
* 2 par skor, varav det svarta är fodrade...
* 1 tiger plånbok, skulle jag egentligen ge johan i julklapp men han hann tillbaka innan tanta i kassan var klar

Till jennybenny blev det ett par fina, varma vinterskor..Dundrans nöjd. Hittade ett par andra superniciga i brunt, som var såå varma lurviga o sköna men nej fanns inte i min size..

 


Sen har helgen mest bestått av lugnt o skönt framför teven faktiskt... Idag gick jag o gummz ner till tornby o fixade en advetnsljsustake till sovrummet. Sen har vi snappat upp en ide av en go vän i form av att hemma klippa o klistra ihop en önskelista till tomte, detta samtidigt som vi satt vid köksbordet o tände det första ljuset i adventsljusstaken, himlarns amalia, snart är det jul...

I övrigt så känner jag mig som sagt trött o seg. Tror det beror p åatt dagarna svicchar förbi o jag inte hinner med allt jag skulle vilja. Men tror det är så för de flesta nu...

Jag hoppas få veta imorrn om jag får ledigt veckan innan jul, Håll tummarna!!

kramen på er

Kommentarer
Postat av: Marran

Hej gumman!

Du MÅSTE få ledigt veckan innan jul...:) Hälsa från mig att det är viktigt...:) Saknar dig och tänker ofta på dig! Är sugen på skaka mycket rumpa!!!

Kram

2008-11-30 @ 22:02:42
Postat av: Anonym

hej gummz!!

ja jag vet, verkar ju so matt jag får det nu oxå, jipppiiiiiii :-)

Saknar dig med! o shit vad det ska skakas blir så trevligt!

kram kram

2008-12-03 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback