fredag :-)

Finally fredag wiiihooo....
 sitter hemma på lunch nu efter utb på förmiddan... så gissa hur motiverande det känns att snart glida ner på jobbet till klockan fem o dessutom veta att man ska vara ute i regnet.....

SVAR: INTE ALLS SÅ MOIVERANDE::
Men jag lever ännu på hoppet att jag ska kunna smita tidigare idag, plus inte ha så mkt ute.. Var inte bokat så mkt när jag sist kollade, vilket iofs var i onsdags o ja det brukar ju fyllas på rätt snabbt.... men men hoppet är det sita som överger människan... ha ha... Vet iaf att jag har en injektion på en sååå söt flicka, som har injeltion några gånger per år.. Hon är så söt för när de ringer o bokar tid för denan spruta, så vill hon alltid komma till mig, sötunge :-)

Appropå sötungar, idag får jag nog see my love igen.. my littel favvo bebis...o resten av familjen, mys :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback