helg...

Kan man säga annat än wiiihoooo :-)
så skönt veckan är över om än det gått superduper vara själv. Gummmz brukar ju ofta testa mgi till tusen när vi är själva men denna vecka har flytit på jättebra! Idag fick jag odck skynda hem från jobbet tidgare än beräknat, de ringde från daggas o gumman var hängig. Hade hätmat nappen från sin hylla. Som hon ALDRIG tidigare tagit fram o lagt sig på soffan, samt bett fröken känna hon på pannan, men men väl hemma så har hon vaarit piggelin. Visst hon är hostig men vi har testat feber o det var då inget märkvärdigt så hon var nog mest trött efter många långa dar  på dagga...


Hon vari af söt igår när vi kiakde hockey, hon upptcäkte att pappa hade fel nummer o blev mäkta upprörd. Det där är inte min pappas nummer :-) ha ha...

i övrigt harj ag hört på flera gamla goding låtar idag. nu menarj ag riktiga pudelrock frillor. det öbrjade med attj ag höde Holy diver, åhhh som jag tycker så

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh gumman, så synd att vi inte kunde mysa ihop den här helgen. Dumt att jag har både träning och match. Men som vi sa, nån helg här nu framöver när jag är spelledig, då ska jag minsann komma och hälsa på :) Jag saknar dig massor! Krams

Postat av: Anonym

jag saaaaaaaaknar dig oxå vännen, sååååå mkt!!!

Lycka till på matchen gummz!

kram

2008-11-09 @ 10:09:51
Postat av: Elin Blom

Åhh så söt hon är eran gumma. (Inte kan man ju byta nunner så där.) ;-)

2008-11-10 @ 11:46:21
URL: http://alvlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback