helg..

Helgerna svichar förbi på tok för snabbt ibland!
Känner mig rätt trött o seg nu. Ingen träning blev det idag heller, rackarns, fy på mig! Jag vet det är inte för sent ännu, men ni vet ur det lätt blir, så jäkla segt ta sig ut i ilande blåsten nu, trivs rätt bra inne i soffan under mitt gosiga täcke med myskläder =)

Var iaf på dop igår. Var lite nervös innan för hur gummz skulle sköta sig i kyrkan, ännu lite mer nervö när jag skulle vara där själv med henne, men det gick riktigt bra. Hon var rätt nyfiken innan  på den där "prästen" ja vad han för en egentligen :-) Lilleman som var i fokus va lik söt som vanligt.. Sen blev det  middag, käk o massa surr där. En riktigt revlig kväll!

Idag så har vi egentligen inte gjort då mkt, hade lika olika planer först, men nej kände mest för lite softa planer så knallade bara ner till stan o käkade lite flottlunch, alltså inte flott som i fancy utan flott som i fettig.. Precis som det ska vara så där en havseg söndag förmiddag. sen fick det räcka med prommis o bussen fick bli färdmedlet för att ta sig fram till bilen...

Fan har inte orkat renskriva mina anteckningar från kurserna. Hade verkligen tänkt det, just för att inte sitta där helt nollad men nej jag orkar inte nu, det får gå som det går... :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för igår! Trevligt var det! De stackars mjölbyföräldrarna fick andas härliga ångor i morse..men vad gör det om hundra år...



Nu är jag klar med jobbet mitt. Det blev inget vidare bra men det är i alla fall gjort. Kom hem halv nio...



Postat av: Anonym

Thilde skämde ut oss totalt när vi var på dop i början av november. Hon hade en klänning med röda stjärnor på fickorna och prästen (som förövrigt var en ganska ung kvinna och jättetrevlig) sa åt Thilde att det såg ut som hårdrocksstjärnor...du kan ju gissa vilket tecken Thilde stod där längst fram i kyrkan och gjorde :-) Alltid när hon gör "hårdrockstecknet" gör hon en "hårdrocksmin" ocå...alla skrattade men jag ville bara dö. Kyrkan kanske inte är det bästa stället att göra sånt på :-)

2008-11-24 @ 09:52:02
Postat av: Anonym

L: det fick bara känna att vi i linkan oxå kan bjuda till kalas :-)tack själva var jättenicce! Bra jobbat!!



C: he he sötthilde, fan hon är sååå skön. Ja nu är det mest kommentarerna el uttrycken som oroar en , kan ju säga vad som helst :-)



kram kram

2008-11-24 @ 18:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback