jahappp

Så var det återigen dags, återigen dags för nån att röra på sig. tråkigt när det alltid är gotbittz som försvinner...
Men men så är det ju i denna värld.. O nästa sässe, hoppas jag pinglan är back!  (o självfallet inte vi tvingats flytta på oss.. saker man aldrig kan ta för givet i denna branch)
Nåja jag kommer la få se'na iaf med tanke på att hon drar till MY hometown...
Jag hoppas det ska gå bra för dem båda o att de ka trivas:


Lycka till!



Ska snart kila ner mot tornby o kika in ltie juliga saker, så man får lite christmas stämmning in the house..
Sen är jag i valet o kvalet om jag ska snippa förbi jobbet el ej, vet ju det vore bra, men vad fan är ju min enda lediga dag idag... hmm we will see... blev iaf ingen spinning men jag ska träna själv i em, innan j drar på matchvärmning...

Hade kommit på en great plan som innebar mys med govän, kika på tomtizar i fönstren etc.. o sen kika på hockey i en fullsatt ishockeyhall, men såklart krockar det återigen med det andra schemat... :-( hmm men jag smider vidare...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vad tråkigt att några du tycker om måste flytta. Jag håller med, verkligen en baksida med den här branchen. Tur att hon flyttar till Luleå då :)

Jag slår en signal ikväll eller imorn när jag har mitt schema så får vi försöka att hitta en passande dag för våran sthlmsresa. Miss you.

2008-11-25 @ 13:34:45
Postat av: Sanna

Det är verkligen baksidan. Så trist att förlora vänner MEN tänk så många man vinner (trotts att man sprids genom landet...)?! Vilken fin bild, söta! Miss Miss Miss U!

Postat av: Anonym

så sant så sant... OM vi inte varit en del av denna karusell hade jag ju inte träffat er mina diamanter!!!



puss på båda

saknar er!

2008-11-27 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback