Lugn dag..

Ja vi har haft en skön o lugn dag.... Inga äventyr här inte... Vi hade ingen bil o först hade jag planer på att ändå promma ner till stan el till tornby... Men vi började plocka io insåg att vi kunde ha en städ o tvättdag. Vi har ändå varit ute o gått en del så det har varit skönt... Har dock en inköpslista till morgondagen på småsaker som måste införskaffas...

Lyssnar på matchen nu...Tråkigt J spelar inte så mkt o vissa byten har väl gått bra när han väl spelar, men fan en del misstag som inte alls var bra. det är trist för det händer ju typ sååå sällan nu. MEN jag VET varför dem kommer nu!.. o ja jag sitter här o kan på nått sätt inte låta bli att bli lite ledsen (elller ledsen men iaf fundersam o nedstämd). Kan låta mesigt o töntigt, men nej så är det. För det känns som att tung period precis börjat, o dem är aldrig roliga när dem kommer.... Det påverkar ju liksom inte bara J utan även mig,... Men men jag hoppas jag har fel o att vissa saker ändras så att j kan få glänsa igen.. eller va fan glänsa behöver han inte göra men bara vara bra!

Men men snart ska jag o gummz kika på madagaskar o bara mysa med lite chips o saft :-)

Just ja fick ett så roligt mess av Johan när han landande i luleÅ : Nu är jag är hemma, här vill jag ha hus, puss puss :-)

Hjärtat mitt, det vill jag med! :-)
Har lite hemlängtan idag, jsut för att J fick åka hem, fan skulle åkt hem denna helg, men tyvärr väldigt svårt då jag hade utbildning på fredag.. o även måndag.. Sen längtar man alltid lite hem när saker o ting inte alls riktigt är som man vill (men nog om detta, ska svära inombors o sen le utåt som vanligt! )


kyssen på er.
Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Gumman, ha en mysig och skön lördag.

Vi saknar er!

2008-11-15 @ 18:11:38
Postat av: Cammi

Vi vill oxå att ni ska komma hem och köpa hus här, helst i Jämtön oxå...prefekt mellan Luleå och Kalix ;-)



saknar er tokmycket!!

2008-11-15 @ 22:41:07
Postat av: Anonym

C: desamma! Miss u 2!



C: Ja det vore grejjer det, har kiakt såååå mkt på hemnet nu på sistone, hittat ett superfint i rutvik, på pernilsavägen el nått sånt som jag skulle vilja ha, men driftkostnaden var superdyr, synd :-)

sakner er oxå dundrans mkt!!!







Kramiz till er båda

2008-11-16 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback