regnet det bara öser ner...

ja då nu är det väl vinter... Eller vad sjutton, tänkte på det när man klev ut idag. Fy hoppas hellre på lite snö än detta regnande!


I natt kom gummz hem vid 3, an nån konstig anlednign var lilldamen vaken, så hon skulle promt följa med ner o öppna portan, kan ju säga som sååå att hon blev ganska uppspelt av att sin far igen så det tog ett tag innan hon somnade :-)
Ikväll blire hockey, ska bli trevligt, hoppas verkligen gummz kan sitta ner länge idag med, men har inte så stora förhoppnignar :-)

För egen del står kurs o jobb om vartannat på schemat de 2 kommande veckorna. Hoppas nu det går lätt att lära sig det nya datasystemet... snart börjar för övrigt 2 nya sköterskor oxå ,ska bli kul. Den ena är i min ålder ltie spännande se ...

Igår satt man som valigt fastklistrad vid ensam mamma söker... De är ju för söta. Tyckte lite synd om Nina.. kan kännas svårt förstå hennes val.. Om hon nu hade hjärtat hos en annan, varför inte liksom testa på det.såna där saker kan nog skrämma skiten ur en kille som ej är van, innan de liksom "testat  o kommer in i det" o inser att det faktiskt är riktigt roligt. Fast samtidgt förstår jag henne. För OM (vilket jag såklart inte hoppas på) jag inte skulle leva med johan, så skulle mitt "val" av ny kille som kommer in i mitt liv, styras en del, ganska stor del av hur just denna person ställer sig till att jag har barn. För just det att man har barn, formar ju en rätt mkt  som person, o gummz kommer alltid först.  Sen hade jag ALDRIG velat att den personen skulle tro att han skulle liksom anta nån slags papparoll för nejdå världens bästa pappa har hon ju redan...:-) Kan ibland skratta åt hur tokigt virriga jag kan bete mig, som när jag klappade Sara på baken  o sa Huuuur fiiiiiin hon var idag, ha ha Blev lite kortslutning uppe i planeten men vi garvade rätt friskt åt det sen
Ja ja åter till programmet, kul att de andra verkar vara lite in löööv, kärlek är väl bra härligt...även om den kan vara tung o jobbig ibland oxå....


men men time to go and pick up my man..see u

kyssssssssssar i massor till er jag tycker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback