saknad fast han är hemma...

Ja jag saknar min snutt fast han är hemma!!!
Vi är inne i en period nu på ca 3 veckor då vi knappt ser varandra.    =(   =(
Första var han borta i 8dar, sen kom han hem o har 8matcher på 2 veckor. varav en är match som de åker till dan innan. De ihoplagt med att jag jobbar och går utbildning. Nej då blir det inte mkt tid över att ses.
Ta tex from igår till lör kväll:
Igår åkte jag hemifrån 07.15, entrade hemma halv 5, mötte johan i dörren, bye bye.. Sen kom han hem vid halv elva kanske.zzzzz...
Idag åkte jag åter 07.15, möttes samma tid i dörren, bye bye, ses väl vid 22, kanske ser lite film o så zzz...
Fre: åker 07.30, Hemma vid 17 åhhhh härligt vi möts inte bara i dörren, utan har faktiskt hela kvällen  att mysa...
För att sen börja om på lör med bortamatch, hem vid kanske nio på kvällen.... 
Ungefär så ser de här 2 veckorna ut.match match ,jobb jobb jobb... (nästa vecka är de nog borta från tis em -tors kväll dessutom, o så hem, zzzz... sen upp på jobbet o så hem vid 17.. ) Så ja jag saknar min plutt fast han är hemma :-)
Längtar efter lite family time att bara vara galna family franz... o mysa med vårt hjärta... Dessutom sätter det ju käppar i hjulet för det som står högt upp på önskelistan ha ha




Utbildningen går bra, har inte hunnit ha så många delmoment ännu, MEN jag undrar hur det blri när hela vårdcentralen går in i systemet samtidigt, kan bli smått KAOTISKT! En ny sköterska kommer första dan vi går in i systemet, stackarn, hon kommer nog bli vettskrämd... Men jag ska lära hon allt jag kan ha ha ...

Idag har vi haft utb i Labros, men hallå, har inte sunderbyn haft det i år o dar, eller minns jag fel?? Tyckte jag kände igen det, rätt bra...

Nu ska jag sätta mig o sakna... o längta tills gubben komemr hem.. Fast tråkigt för jag vet han kommer va på rätt lackt humör trots vinst... Men jag ska göra mitt bästa för att få han på bättre tankar ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback