Stackars sate =)

Ja herre min skapare, stakcars arma lilla människa.....
Vi fick tydligen veta i mitten av denna vecka att det kommer en ssk student på måndag, en T2 som om jag fattat det hela rätt ska vara i 6 veckor. Stackarn kommer precis när vi går in i Nya datasystemet... Herre min skapare inte så bra plannat. (dessutom börjar ju en av de nya sköterskorna då..)

Idag har jag varit på heldags utb i norrköping. Mitt under kursen vibrerade till i fickan på mig.. Observera fickan inte fi**an =) nej så upphetsande har inte dagen varit ha ha....Nåja fick ett sms av en kollega, adminsistratör som frågade om ajg kunde vara med studenten.. Gahhha jag svarade ja, men även att hon nog får det lite rörigt :-)
Så herregud. Inte nog med att hon ska gå med mig, som ibland utåtsett kan te mig ha det rätt virrigt. Ja jag springer till förrådet kanske 700gånger fler än de andra, o ja jag går till skrivarrummet/reception för att göra 3ärenden samtidigt. MEN  väl på rummet kommer jag på att jag bara gjort ett, går tillbaka för att uträtta det jag glömde mm. Ja så där håller min dag på. Men för mig är liksom ja mitt liv så. Jag är sån som person. Jag är däremot fakitskt den som har mest städat o ordning o reda i mitt rum. Det är bara i huvvet det är ordea. Antagligen därför jag msåte ha sån ordning runt omkring mig


(inlägget var eg itne slut här men resten har av nån outgrundlig anledning försvunnit..)

Ja ja det jag hade skrivit var iaf bara det att. Nu tror ju att denna stackars arma lilla sate skulle få det väldigt rörigt med vem hon än är med. o jag tror ändå jag snappat upp det hela rätt bra, gällande det nya, fast visst det kommer snurra  massa o gå ganska sakta... men men  det kommer nog gå kanoners.. O ja hon kommer iaf få gå med en som inte suckar ljudligt dagarna lång över saker som sker, utan trots allt kaos är rätt glad o positiv :-)

Kommentarer
Postat av: Elenor

Det kommer säkert att gå jättebra med studenten, den hade ju tur som fick dig som handledare :) Tänkte förresten på dig idag när jag varit och tränat och inte hittade mitt skåp utan försökte låsa upp ett annat. När du inte hittade dit på step in och fick vänta till dom stängde :)

2008-11-21 @ 19:30:55
Postat av: Anonym

Ha ha just ja:) vad konstigt bara halva inlägget som kom med, orkar inte fixa till det nu iaf! Vi hörs av kram

2008-11-21 @ 23:53:38
Postat av: Cicci

Jag tror det kommer gå jättebra med studenten, hon får ju vara med världens bästa Jenny :) Jag är avundsjuk! :)

På tisdag får jag mitt schema för december-januari, så då ska jag kolla direkt om den 9e passar för en stockholmsvisit. Ha nu en mysig helg vännen, vi hörs av snart. stor kram

2008-11-22 @ 09:10:58
Postat av: Anonym

C : he he... jag kan lära dig allt jag kan en annan gång :-)

Ja kolla up det bumsfilliums så vi får planna upp det där!

Kramiz

2008-11-24 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback