trevlig kväll..

Grattis pappsen på farsdag!!

Pappan i huset här är ännu inte hemma :-( men han komer i natt, ska bli så mys få hemma gubbskrutten

Igår hade jag en välbehövlig utekväll med lite ladies. Ja  oj vad skönt det var komma ut o surra lite strunta o skaka loss. Alltid kul. Sen att man lyckades surra bort stor del av kvällen på ågatan istället, det är en annan femma :-)

Var jättemys iaf!Har bla lärt mig:

* Veteöl är inget för mig. Gick förbi bishops igår innan vi gick nånstans för att säga hej till K, hon bjöd på  denna öl. Ok i provglaset men i ett stort glas Huga trodde aldrig den skulle ta slut...

*K får inte flytta från stan. Nej det tillåter jag inte. Dessutom måste hon ha kock skola med mig. Överst på listan kommer Langos o Risotto..

*Jag har lärt mig en del finska. Men insåg igår att jag bara förstår när de pratar till barn :-) Så fort de blir "vuxenprat"så då fattar man noll ha ha...

*Jag är fortfarande sjukt höjdrädd o fattar inte att jag ens vågade igår. Herregud, fatta vad som kunde hänt, ha ha ha...Sjukt, sjuka ha ha...Nåja ett minne rikare iaf, även om jag ännu saknar ett avslut.... hoppas få det nån gång, gärna snart...

*överlevde kvällen utan vurpor trots mördar skorna! Eloge till mig! Men fan vad fötterna värkte vid hemgång...
 
*Åt lökringar för första gången. Var helt ok. Jag är ju ingen stor fantast liksom av lök bara så där, i mat fine.. men det var gott. HMm vet inte om jag tycker det annars. Fast så där mat vid 2 tiden på natten efter en galen danskväll, tenderar att smaka gott...

IDag blir det en slapp dag, fast måste åka ner å ikano o kirra en grej tror jag ... Sen blir det nog kanske lång promend till cc o hämta cykeln, vi får se...


Gobruttorna!!


Galenpannan själv:


Dags ta en dusch o bli fresh igen... see u


stor puss o kram!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygga Jenny!! Tokiga Jenny!!

Goaste Jenny!!



Pussis!



Postat av: Cicci

Va roligt med en utekväll med tjejerna och du är lika fin som vanligt! Hoppas du mår bra och att Johan kom hem välbehållen. STOR KRAM

2008-11-10 @ 11:37:38
URL: http://baraben.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina gullfior!!!

Sakanar er båda! Tänk att gå ut o rocka alla 3 :-)

ta hand om er!!

Stor kraaaamm

2008-11-12 @ 11:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback