Upprörd!

Hörde precis på sporten att Tornberg avgår som tränar för ett lag pga hot som finns kring honom. Detta gör mig mäkta förbannand. Tänker även på den andra tränaren som nyss avgick i ett sthlms lag av ungefär samma orsak.
Jag tycker det är sjukt att det finns människor som beter sig på det sätta. MEN det värsta är attj ag tror på nått sjukt sätt att det sänder ut signaler till den del utav fansen som jag inte har mkt för,.. Jag tror alltså att det kan snappas upp av just dessa att tro "att man faktikst kan påverka" exempelvis sitt missnöje med en tränare eller vem vet rent av en spelare på detta sätt. o det är inte bara sjukt, det är faktiskt lite skrämmande oxå.
Hoppas folk kan växa upp o stötta "sitt" lag på ett normalt o främjande sätt!!

Klart man ska kunna framföra sitt missnöje, men man ska kunna göra det på ett respektabelt sätt.
Jag sticker själv inte udner stolen med att jag jsut nu är less på en viss tränare. Klart det är sjukt tråkigt när en man tycker om vare sig spelare PP el box, när man fakitskt anser att så borde vara fallet.. (ok kanske inte box men iaf pp!) Kanske får göra som de andra nötterna då så kanske vi får tillbaka Janbanan... :-)

Uppdaterad:
skitgubbe är vad han är.. tycker det är tråkigt se, hur det påverkar en viss persons (vem kan ni säkert gissa ha ha) spelstil, kan inte riktigt skriva, varför, hur etc.. men men.. Jag blir nervös när jag tänker på hur risigt självförtroendet var sist denna person hade samma person som tränare.. nej såna sorters tränare passar helt enkelt inte :-)
men men vi leder ju serien, kul kul... :-)
Hoppas vi håller i och vinner idag :-) (annars leder vi säkert itnte längre..inte så bra koll..)

Take care allihopa!

Just ja hejja hejja lula, heja lule!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback