vad händer??

Vad sjutton, här skyndar man sig in o köper pulka på stan igår. Men vad har hänt idag? ja då, då har all snö tinat bort :-( grrrr mkt frustrerande....

Blev ingen träning igår, skämms på mig, men idag blir det pump...skönt!

Kikade nyss in hos en vän o fick se deras lilla bebis ultraljudsbild, herre min skapare var ju en liten bebis man såg, visserligen inte så konstigt med tanke på att ul var gjort så sent. Hmm jättesvårt ändå gissa på om det blir en tjeja el kille. Men hmm jag gissar alltid fel så jag gissar väl på en kille då. Längtar tills h*n behagar titta ut iaf...
Känns lite fuskigt, våra kidz är nämligen född med 8dars mellanrum o nu f-n har ju de ett gigantiskt försprång, hur jag än gör så blire ju inga 8 dar som skiljer... hmm nåja vem vet båda kanske kan  få 09 or... Men då krävs det ju saker från alla möjliga håll...Dels att bebis ska vilja hålla sig in till dess, samt att ett pyre inom kort får förmånen att bo på hotell Jenny  o det vet man aldrig. Där finns nämligen bara 1 rum (möjligen 2 el 3 men jag tänkte i första hand bara hyra ut 1), Det rummet hyr jag dessutom bara ut när jag verkligen vill, samt att jag vill att hotellgästen de första dagarna ska ha tillgång till färska ägg..  O det är ju inte alla dar det går.. Fast i övrigt är kost o logi gratis. Hotellgästerna som är välkomna kommer alltid från franiciuz pungus  Så hotell jenny, nej det bebos inte hur som helst vill jag lova. Därav tveksamheten till möjligheten att vi båda skulle kunna få 09 or... he he.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vore så mysigt om vi får magar samtidigt ;)

2008-11-26 @ 19:09:17
Postat av: Lotta

Hihi.. tvillingar brukar ju dela så du behöver nog bara hyra ut ett ändå... :-)

Postat av: Cammi

Bara för att vi så gärna vill att det ska bli en 09:a så får vi väl vänta ända tills februari innan ungen kommer ut :-) Fast egentligen spelar det ingen roll om bebben kommer i december då slipper jag ju vara gravid längre och det är ju dessutom bara sig själv det lilla livet straffar med att komma i december ;-)



Jag har redan varnat Stefan att om det blir en pojke denna gång så måste vi ha 3 barn för jag SKA ha en flicka till :-) Även om ett 3:e barn inte finns med på vår världskarta just nu, räckte ju ganska bra med en liten vilde ;-)

2008-11-26 @ 22:25:18
Postat av: Anonym

C:ja det vore kanoners :) he he



L: jooo det har du rätt i menjag tänkte på om de var så där riktigt tighta o tom ska sova i twinbed el om det liksom kör enkelsäng i samma rum... Men som sagt mitt hotell föredrar en gäst i taget, mest av oro hur hotelldirektören skulle bemästra 2 gäster på en gång, speceillt då de ska checka ut...



C: ha ha.. det kommer bli 3 kidz för er , för det där är ju en pojke :-) Ja gudnarns skymning, jag hoppas o ber Om vi får nått till barn att det ska vara av en lugnare sort än vilden vår oxå..



2008-11-27 @ 20:50:02
Postat av: Elin Blom

asg Du är så rolig Jenny!!! Håller alla tummar för er.

2008-11-29 @ 21:42:46
URL: http://alvlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback