vänner makes me happy...

Träffade en rar vän idag, blev så glad bara jag såg henne. Länge sen vi sågs nu o  ja det var mys luncha lite. att stackarn sen följde med o kikade på alla mina småsaker är ju en annan femma sorry E! Men tack för några trevliga timmar på stan!

Jag känner mig  lyckligt lottad. Lyckligt lottad just för att jag har er,mina kära vänner!

Jag har insett att de flesta av mina vänner precis som jag är okomplicerade. Dessutom är de underbara o härliga människor. Människor som på nått sätt landat om än vi såklart alltid strävar framåt :-) Men landat i den mån att man kan vara sig själv  på ett skönt o naturligt sätt. Jag är ingen tjej som tirvs i för "fina" konstlade relationer där man bara pratar om senaste chanel väskan och svindyrt smink. Om än jag älskar kläder o sånt så klart. Men jag är nog tjejen som hellre  shoppar ofta o mkt :-) Tjejen som kan prata med mina vänner om lite vad som faller sig på läppen dagen till ära. Jag kan komma stylad till våra dater eller om jag så känner för det i myskläder o mössa utan att ni höjjer på ögonbrynen. Vi kan ha allvarliga pratstunder men även skratta åt det som är roligt förstunden. Ja det är därför jag tycker om er så. För vissa av er är mer lik mig  andra mer olik så vi kompletterar varandra. Men alla har nog en sak gemensamt, de har en skön o avslappnad attityd. Ett naturligt sätt som välkomnar sina vänner för den personen är. så tack vänner för att ni står ut med mitt ibland knasiga sätt :-)
Så stor puss på er mina små hjärtan där ute!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev glad när jag såg dig komma gåendes över torget med! Gör mig inget att gå med dig och kika på kläder, bara jag får vara med dig :) Mys snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback