Bara fredag kvar..

Eller fredag dag kvar sen är det helg :-)
Ännu inte bestämt mig vaddan som ska ske på kvällen, coktails or not thats the big question...

Sitter iaf här i soffan nu o känner mig allmänt ofräsch. Nyss haft mysbesök av H. Trevligt! Men oj man känner sig inte sååå frech när man jobbat hela dagen skyndat hem o hämta från dagga, kocka ihop middag o sånt.. "arbetande småbarnsmamma " kände jag mig verkligen som :-) Insåg att det verklgien stämde 1 helt år sedan vi dansade loss tillsammans nu, det håller ju inte...skärpning!  Men men allt trevligt träffas då o då..

Igår var'e mys hemma Hos S o A, gumman tycker jättemkt om att hälsa på dem, hmmm hon tycker om alla deras spännande böcker ha ha..Jag tycker oxå det är dundermys, alltid så trevligt utan att egentlgien göra nått, man kan verkligen liksom bara vara... Hoppas planerna för den närmsta framtiden håller nu, vore allt trevligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback