dags igen..

Japp idag vare dags för ny match..
Matchen igår behöver ju eg inte ens nämna hugligen den var ju inte bra nånstanns.. Stackarna!
Men som sagt ny match idag o jag hoppas hoppas vi vinner, håller tummarna.

Kan bara säga så här utan att säga för mkt. Jag tycker redan det syns skillnaden på att spela med en coach som inger lugn o förtroende till spelarna. Än en som man mer "spelar under piskan " för. En till viss del ruskigt bra coach, man kan nog kalla det perfektionist., som verkligen vill ha ut max av spelarna..Riktigt bra på det han gör. Men det som  man i mitt tycke absolut inte får glömma  är att liksom skapa förtroende,lugn i laget . Så att det oxå  på så sätt känns ordentligt kul... Ja lite pojk hockey kännlsa när mål görs, det ska hoppas o skrikas i alla hörn :-)
Så visst perfektionst menvar då gärna lite laid back med :-)
Skulle eg kunnat babbla massa om vad jag känner o tycker men njet inte här o inte nu...Spelar ingen kommer ju vinna ändå :-) ha ha ha...

Nu dags hämta johanna på tåget..

ciao ciao...

Kommentarer
Postat av: Anonym

skepp ohoj, well well .... jag instämmer. Ps jag tror allt det finns plats för en bra back i de grönvita grabbarnas gäng där man lirar lite för en CubaCola och en korv i omklädningsrummet....

2008-10-23 @ 20:21:37
Postat av: Anonym

ha ha, ja djupanalys á la jennybenny får man köpet när man läser här :-) Blev vinst idag wihhooo såg mkt bättre ut, men hållr ändå min analys ha ha :-)



Ja vem vet vart färden bär oss, kanske ett hus bredvid varandra... :-)



Hoppas allt är bra med The little warrior!

kram kram

2008-10-23 @ 21:55:59
Postat av: Anonym

Hurra! Idag vann dem! Saaaknar diig!

2008-10-23 @ 22:15:04
Postat av: Anonym

Idag vann dem! Hurra!! Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback