duktig!

Gumman har varit så duktig o suttit ner nästan hela matcherna nu 2 matcher i rad. Har inte hänt i världshistorien tidigare o kommer säkerligen inte upprepas, men så duktig!

Surt att andra laget fick andra poängen när vi var värda  båda!

Är iaf sjukt sjukt irriterad, ja nästan så det pyser ur öronen på mig. Jag tycker hela faderullan som sker/skett är rent ut sagt sakmlig men vad det är kan jag ej förtälla, men mkt mkt irriterande iaf!!


Stackars lilla mamma som blev påkörd idag, tur att det gick bra! Man fick sig allt en tankeställare på vad som kunde skett..

men men nu dags sskingra tankarna...
 o snart dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig jenny, jag är iaf glad och stolt för Johans skull! Hoppas allt löser sig. Men en annan sak, har du kollat in de grönvita??? Jag kanske kan påminna dig om att de vann med 6 feta 3 mot Frölunda...Ha ha ha hah muahhh hi hi..Well well so long



2008-10-28 @ 09:20:35
Postat av: Anonym

he he--- jo jag såg det grymt :-)

2008-10-29 @ 18:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback