..

Idag har jag varit hemma från jobbet då jag känner mig lite smårisig form...
Åkte dock ner p åstan för ett spec mission.. handla lite nödvändigheter från Apoteket så som Ipren o Baffucin, även lite flourtabletter stod på shoppingslistan...
På vägen till o hem från apoteket hann jagi n på en gardin affär o hittade nya gardiner till sovrummet, perffa! Höstmys därmed nu :-)
Gick även in i nån lite klädesaffär, samt såg alllllllaaaaaaa som var ute i såååå fina höstkläder, men ska erkänna jag inte hittade nått eller hmm känner mig lite tveksam till shopping just  nu.....för faktiskt är det så o ja det är nog enda gångerna i livet man ser framemot det... men ja jag har börjat längta rätt mkt till att få bli tjock o fet igen ha ha... vet att det kan ta en hiskelig tid o så.. men hmm suget efter att bli fet har iaf kommit... o i mitt fall brukar det bara säga poff så är jag fet.. alltså inte "det som killarna tycker är roligast" utan jag menar poffet efteråt när det väl är klart.. oh my jag brukar bli stor som ett hus på en gång hi hi men som sagt suget finns men sen får man väl se när o hur OM det blir....Men är iaf inte på värsta shoppinghumöret för mig själv just nu... Istället längtar jag efter att få handla pyttesmå kläder igen.. JA jag har tillslut blivit smittad av alla småttingar omkring mig...
Ibland har vi tom sagt varför vi väntat så länge, men i andetaget efteråt säger vi att det var bra, dels pga att J kanske känner sig mer tryggare i sin roll som spelare o jag har återigen landat ordentligt efter en fakitkst rikktigt riktgt jobbig tid ett tag, en jobbig tid som jag hanterade på HELT FEL sätt, men men nu när jag väl landat o så känns faktiskt allt (ja det mesta såklart) prima ballerina.. Jag är så lycklig med min egna fina lilla familj som jag älskar över allt annat... Finns nog faktiskt ingen annan, nej ingen annan som vi, family franz är allt lite speciella ,men oj så älskvärda ha ha... :-)


Men hörrni.... Nu vill jagi nte att ni alla går o kikar hela tiden efter om jag blir tjock.. för nej det kan mkt väl oxå bara bero på allt gotta som jag stoppar i mig, jag är dessutom sån som brukar börjar tjuväta gotta innan oxå , liksom dra fördel av det så mkt man bara kan o sen slita som ett djur efteråt :-) o dessutom så är jag ju bara sugen på att bli fet, inget som rä sagt att jag Ska bli det ha ha

En liten tråkig sak har dock hänt idag, vad det är kan jag inte berätta, men det fick mina tårar att rinna, kändes konstigt att inte ens kunna gråta ut hos min gubbe, för helst av allt ville jag nog bara gråta som ett litet barn o bara bli tröstad... men men ja gjort är gjort o hur mkt jag än vill kan jag inte ändra på det som skett o om man inte kan försöka bara se framåt så kan jag inget göra om än jag känner mig väldigt ledsen över det... (torkar åter tårarna) men men nu ska iaf jag bara se framåt...kan inget annat göra så det är bara face it liksom...

GISSA VAD VI GÖR NU?!


Svårt ...



nej kanske inte... tänk efter.....



det vi gjort de senaste lediga stunderna vi haft...................





tittar på............................



24, nu säsong 5 oj oj oj vad bra det är :-) har ni inte sett så kika



Kommentarer
Postat av: Cammi

Längtar oxå efter att du bli fet så jag slipper känns mig ensam :-) Fast så mycket jag trycker i mig nu så lär jag bara FET även när du är det, dock sådant fett som man inte vill ha ;-)



Kanske ska börja se 24 då efter att vi sett Prison Break färdigt :-)

2008-10-02 @ 20:58:23
Postat av: Anonym

men du kommer säkert få känna dig ensam.. ska ju hinna pricka rätt oxå... ha ha....



du jag med , det är min stora oro att det ska va mkt svårare gå ner när man fått andra, men vad fan man har ju fått 2 mirakel då, så who cares...



ja det tycker jag, jsut nu vill jag bara få se sex and the cita filmen har redan sett den men inte gubbz så då kan ju jag få se den igen :-)



2008-10-03 @ 10:17:31
Postat av: Anna

Hörrni brudar! Kolla in min blogg, där ska ni se på valross :-)

Kram på er! Ha en bra helg!!

2008-10-03 @ 13:04:47
Postat av: Anonym

ha ha vännen har kikat, som jag skrev, finast gravid som inte! Men herregud så många kilo är inte illa pinkat, OM jag skulle bli preg skulle det nog bli nått liknade som du, med gumman gick jag upp ca 16-18kilo...



nåja we will see...

2008-10-03 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback