..

Igår blev det vinst, kul... J fick göra mål wiihooo, det var la lite extra kul dock...
men nej vet ni efter matchen när man gick upp o hämtade käk o såg hur många man egentligen känner i laget så kändes det för jäkligt, jag tycker det är sjukt tråkigt för grabbarna o jag hoppas hoppas hoppas verkligen att de får sig några poänng snart!!!  Men vad sjutton det har ju nyss börjat så kämpa på nu!!!

Jag o gummz är iaf själva större delen av den här veckan...Kommer typ inte se gubben på hela veckan.. Jag jobbade ju igår hela dan o sen vare match, o idag har han åkt bort kommer hem natten på tors o fre jobbar jag hela dan..Jag ska nog glida ner på spinning en sväng snart..(om jag orkar) Fast hmm skulel behöva fixa lite ärenden på stan, isnettj ag msåte köpa en almanacka , blrjar vara mkt saker hålal rätt på i huvudet mitt nu...
Imorrn, måste jag in på vc'n på personalmötet då "högsta hönset" kommer, för att höra lite vad som tänkts, vad som sker o hur tankarna går hos övrig personal...
Längtar redan tills jag får hem min slarviga, slöa, sega men åhhhhhh så underbara gubbe, lite mysigt få sakna ändå.. :-)
Till helgen blire nog en myshelg, en riktigt  sån här dunderhelg för tindra med bio, gympa som pappa ska få följa med på oxå den här gången o så barnkalas...Kanske hinna klämma in lite "pröva åka skridskor tid" om ledig tid finns i nån hall...Ska bli bli sjukt mysigt o jag längtar massa efter den helgen att bara få vara hela familjen tillsammans, mys  á la family franz!

Är ladies night på lördag o har blitt tillfrågad om jag vill hänga på, men nej tror vissserligen det skulle vara sjukt kul, även coktail party på fre som jag ej bestämt mig för ännu, men tror det blir mys mys mys för hela slanten istället.känner som sagt mest för en mys mys mys helg med personerna jag älskar mest i världen, passa på o mysa lite bara vi, sen har vi besök nästkommande helger, samt ev ett bortabesök inbokat med.. vilket självfallet oxå blir mys men på ett annat sätt :-) Ibland behöver man liksom bara vara lilla familjen o ha en mys helg med.. o ja det är det jag ser mest framemot nu, en helt vanlig, ledig skön helg med min familj!

Kommentarer
Postat av: Elin Blom

Åhh vad skönt det låter med en riktig myshelg med familjen. Det är precis vad jag också skulle behöva. Är så sugen att åka typ till Piteå havsbad och bo på hotell och bara bada och njuta med barnen. Tyvärr har vi så mycket att göra här hemma nu så vi har inte tid att åka bort. Måste fixa vinter här på tomten och städa bort trädgårdsmöblerna och studdsmattan och städa ur våran husvagn för att lämna in den på vinterförvaring... Så vi får mysa så gott det går här hemma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback