..

Surt sa Räven:

Hjärtat har skyhög feber igen, eller hon måste iaf haft det i natt. Så varm o dessutom yrat på sä där konstigt som hon aldrig gör annars o massa hemsk hosta :(  Det som var bättre igår på dagen... Det tråkigaste är ju att vi igår förberedde för att ta med matsäck till dagis, de skulle ju ha mysig utflykt i skogen idag o tom äta lunchen ute... Vet ju hon älskat den här dagen.. men men kommer säkert fler dagar...

Åhh hur ska de på jobbet klara sig utan mig??
Nej skämt o sido, men fan känns faktikst ganska tungt, vet vilken hemsk dag det var idag, syntes på scemat redan i fredags o vi fick justera om lite här o där.. Såna där saker  får det att  kännas lite i min mage fakitkst. Specillet dessa gånger när man inte är sjuk själv. Jag fick iaf inte tag i min boss, men sa att om det behövdes kan jag komma in o jobba på eftermiddan då Johan är hemma. Får väl se om det ringer... Känns extra dumt så här dan innan man blir långledig.. men men, jag kan inget göra åt att hjärtat är sjuker...Förhoppningsvis vet alla som har barn att det ofta får feber o förkylning iaf nån gång på hösten...

Kommentarer
Postat av: Sanna

KRYA PÅ DIG TINDRIZ!!!!



Halva vår barnstyrka (På BÅDA avdelningarna!) ligger hemma med feber och influensa. Stackare! Välkommen hösten och det som hör därtill...



Puss

Postat av: Elin Blom

Stackars gumman! Hoppas hon blir bättre snart.

2008-10-14 @ 15:24:11
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: Rögle

Japp, ahh jag behöver inte säga ngt...jag bara myser. Jag får bjuda på middag en dag snart som ett litet plåster. mr RÖGLE

2008-10-14 @ 21:42:00
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Den riktiga Lotta som inte heter Rögle

Den kommentaren var det inte jag som skrev men det har du säkert redan räknat ut ;-)

2008-10-15 @ 14:07:57
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Den riktiga Lotta som inte heter Rögle

Den kommentaren var det inte jag som skrev men det har du säkert redan räknat ut ;-)

2008-10-15 @ 14:10:02
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Den riktiga Lotta som inte heter Rögle

Ojsan.. sorry för dubbelpost..

2008-10-15 @ 14:11:02
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Anonym

S: ja fy nu är hon bättre bara envis hosta, men nu är detj ag som ftt feber.. :-( men men lite feber har en la inte dött av, bara det att det tyävrr är sån här feber med värk i kroppen men jag pallar det :.-) Hoppas allt är bra!



E: mm inte kul när de är sjuka men nu är hon bättre.



Mr rögle: ha ha kan tänka mig du myser nu... Ja bästa suga på den, för snart kommer tyvärr ridån gå ner.. ha ha nejrå skämt å ido, det har ju varit grymam hittills, riktigt kul! J tycke det var hlet klart roligaste bortamatchen hittills iår (förutom att de spelade såå dåligt), fast aj biter mig i tungan borde jag väl inte sagt nu blir du väl ännu mera mallig :-)



L: ha ha nejrå förstod allt vem det var utan att blinka.. :-)

2008-10-15 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback