..

Idag, tog jag min välbehövliga sovmorgon, första på flera dar. Jag har ju egentligen varit i rätt risig form sen förra onsdagen, emn haft päronen på besök så vila har liksom inte varit tal om, mne så idag kände jag bara att nu måste jag... Åhhhh gudarns vad skönt det var!

Appropå min förkylning så håller den förhoppningvis på att bli bättre, nu är jag liksom mest väldig snorig , samt att det rosslar o river massa i hlasen när jag hostar, så hmm kanske kanske sakta men säkert det blir bättre. Tyvärr är jag liksom på gränsen mellan feber/inte feber. Men men idag ska det lunchas på stan o mysa! (sen får man väl vila lite på kvällen)
Ligger nog inget fint paket med stora krulliga snören under min säng, däremot skulel jag få kika ut nått på stan ,hihi..
Tror jag faktiskt ska kolla på ett fint halsband eller armband nått sånt.. C hade ett såå fint när jag såg henne på stan men det var tydligen nån norsk design köpt i oslo.. Ja ja we will see. Blir glad bara av en pronsstårtbit på stan oxå :-)

med andra ord kanske dags klä på sig lite snart :-)

Ta hand om er puss puss

Kommentarer
Postat av: Cammi

Grattis på födelsedagen!!! Har kämpat för att komma i håg att gratta dig den 20:e eftersom jag glömt bort jättemånga födelsedagar nu under hösten! Får skylla på min gravidhjärna ;-)



Hoppas dagen din blir toppen och att du hittar dig något fint på stan, är ju nästan roligare att få välja själv...Stefan är ändå inge bra på överraskningar ;-)

2008-10-20 @ 12:59:05
Postat av: Elin Blom

Grattis på födelsedagen!!!

Postat av: Lotta i Linköping

grattis damen!

2008-10-20 @ 15:38:01
URL: http://mittsakalladeliv.wordpress.com
Postat av: Cicci

Skickar ett grattis här också :) GRATTIS!!

2008-10-20 @ 16:16:27
Postat av: Sanna

Grattis, Grattis Vännen!!!!!!!!!!:-)

Hoppas att dagen är/blir alla tiders!

Skickar en kram och en stor puss från både mig och A.

Puss!

2008-10-20 @ 17:10:34
URL: http://jagodu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mkt gullisar!!!



Puss på er allesammans

2008-10-21 @ 13:29:08
Postat av: Cammi

Testade baka Pollykakan i dag efter att Stefan tjatat om den...och den var god!! Men väldigt väldigt söt och sliskig :-) Men älskar man polly så älskar man helt klart den!! :-)

2008-10-21 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback