...

en i princip vanlig  fredag (förutom ett visst tryck) :

Okej hittills har min dag sett ut så här:

* vaknade kl 07.00 trodde inte det var sant, mörkt mörkt o trötter... men men dags åka o jobba...

*07.40: mötte en kollega i korridoren som tyckte jag såg piggare ut än igår, så det var ju trevlgit iaf med tanke på att man trött som fisk...

*8-9.15: Cyklat runt i kylan, gett sprutor, lagt om ben, ringt urologen,kardiologen mm mm... (okej ung här började nog trycka på....)

*9.30 Det bästa med att jobba på fredagar: FREDAGSFIKAT mumma, alltid så goda smörgåsar o pålägg. Farliga farliga kaffemaskin med choklad i men typ 1000sockerbitar/kopp...   (här kändes det lite mera..)

*10-11.30 : Föröskte övertala en pat till att få "touch his tallla lal al" men nej blank nej här skulle ingen kad dras, var bara sättas sig på telefonen igen o ringa o bestämma nya direktiv...

*11.30: Lönesamtal: ha ha ha oh lord vad rik jag är, nämen allvarligt, vet inte om man ska skratta el gråta, är ju eg bara allmän skit, liksom ingen ide bry sig.. okej fick iaf höra många fina ord om hur bra jag är :-)

*12: dags för lunch fick bli kycklingsallad från lokala pizzerian, goda sallader!! (men gissa hur det trycker på nu...)

*13: dags för lite omläggnignar, dokumentation,  vaccinationer etc.. 

*14.15: Nutid: lite fika paus... men vad fan nu vill jag SKIITA

ha ha ha... ja vet ni en sak: Vi tjejer gör oxå sånt. MEN jag HATAR att göra det på andra ställen än hemma.så nu har jag alltså hållt mig the whole f-cking day... kan inte klockan få bli 17 nu så jag får gå hem... Ja inte för den skull men för att få MYSSSAAA o  äta gott, smaska gott o kika lite film el teven kanske...





BARA TILL MAMMA:
Älskade lilla mamma vad rar du är! Men nu mår jag bättre du behöver inte oroa dig, jag lovar hålla mig på mattan (o vara iaf lite lugn) tills jag är frisk. Tack för att du bryr dig. Du är bäst!!


Puss på er alla andra oxå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du mår bättre vännen! Och du, nöden har ingen lag, så är det bara :) Hoppas du får en mysig fredagkväll! Kramar

Postat av: Anna

Hej vännen!

Hoppas du haft en bra helg och att förkylningen gått över! Tänkte bara tacka för pollyreceptet som tydligen kom från dig, ursprungligen. Fy tusan vad gått det var! Vi gjorde en i lördags och gjorde ännu en igår. INTE bra! Idag är det måndag, nu blir det nya tag. Alltid nya tag på måndagar :-)

Ha en bra dag! Saknar dig!

Kram!!

2008-10-27 @ 06:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback