..

Blir nog inget landslag... "det blir lite många matcher" Ett gemnsamt beslut från klubbens o spelarnas sida.. tolka det hur ni vill .. Men men det som jag nu verkligen INTE hoppas sker är att J blir avstängd nån match, han har ju liksom redan på nått sätt straffats nog o hamnat i kläm..

Idag gjorde tindriz års debut på ishockey rinken, ingen succe direkt, hon ville inte alls ,men vi testar nån fler gång sen när det är lite barn som åker ... Själv är jag inte i form  helt än, är ruskigt trött nu faktiskt...blir zzzz zzzz zzz länge imorrn :-)

Har kommit på en sak jag skulle vilja göra på halloween, ett sätt jag skulle vilja spöka på, men hur det berättar jag inte för någon ;-)


puss på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker det är SJUKT tråkigt för Johans skull och jag tycker hela saken känns löjlig. Vi hejar hur som helst på er, i vått & torrt!



Puss från Göteborg

2008-10-28 @ 22:14:11
Postat av: Anonym

joo det ärr det.. ja vi hejjar på er med :-)

Stor kram

2008-10-29 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback