..

Idag har jag fått lite saker uträttade:
*Köpt spökdress till gumman..
* Varit inne på gina o hämtat ut min älskade lilla rentröja :-)
*Köpte älski en presang som han velat ha länge men aldrig fått tummen ur... Köpte han en så fin mysdress.
*Ordnat med blommor till J's mormors begravning. Trist inte kunna närvara men tankarna kommer vara där ändå!
*Varit  på bibblan o lyssnat på spöksagor med hjärtat..

träning si tiden flög iväg o jag hann inte  , däremot har vi ätit ruskigt god middag:

Family Franz middagstips:

Potatis o rotfruktslåda med fläskfile o rödvinssås:
Tag ca:
*4 stora potatisar
*1/2-1 sötpotatis
*1 rödbeta
*ca 1 Palsternacka
* 1/2 kålrot
*(ev morötter glömde dessa själv, ruskigt gott även utan)
*Flingsalt

Dela allt ungefär som när man gör egna klyftpotaitsar eller skiva. Samt strö över flingsalt. Skjuts in i ugnen på 225 grader.
Till detta gjordes fläskfile o rödvinssås.
MUMSFILLIBABBA, jättegott!!!

Nu är vi trötta o ska jag ska då ta en ordentlig softarkväll



Gumman är lite halvförberedd inför spökfest imorrn, fått lite lila/blått hår.
Ska förbättras imorrn, var ju bara tvungen tjuvtesta..


Take care everyone!
Pusss på er gobitar där ute! extra stor till Johan såklart..

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det låter som en alldeles supergod dundermiddag :)

Jag saknar dig och vi MÅSTE ses snart. Sthlm måste bokas, snarast! Bamsekram!

2008-10-29 @ 22:06:33
Postat av: Elin Blom

Åhh vad söta ni är!!! På en liten stund kommer Alvas pappa Johnny och hans sambo My hit så till helgen ska vi också ha en spökfest. Kram!!!

Postat av: Sanna

Åh, ni är ju bara för snygga!

Ta hand om varandra och spöka på!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-10-30 @ 16:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback