GRACIÖS

ha ha ha.... Graciös det är nog det minsta man kan kalla mig. Nej ingen av årets 365 dagar är jag särskilt gracisös, men det finns ju dagar som är värre o ev rådande omständigheter som spär på min ogracisösa förmåga att  lyckas vara klumpeduns nummero uno:

först av allt det finns dem som snubblar till, kanske halkar lite, eller ramlar lite lätt. Och så finns det även dem som gör vurpor, rejäla vurpor: o sist men inte minst kommer jag som gör DUNDERVURPA

Tänkte visa er det genom att summera denna formel:

Tag först ett par nya, lite förstora, skiiitsnygga skor:



Lägg till lite vin innanför västen:(fast som sagt klumpeduns är man 365 dar om året, men kanske inte så här....)


Tag sen o lägg till, förrädiska, lömska trappsteg i mörker på krogen, (det var visserlgien bara 2 trappsteg, men det räcker gott o väl när man tar ett kliv):



RESULTAT :
En mega stor vurpa som slamrade till rejält, och vad fan man fick ju några sekunder då "all the attention was pointed to me" Får väl se det från den sidan :-) ha ha fyyyy satan vilken vurpa....

Så idag sägerj ag bara aj  AJ AJ aj aj.... dessutom svullen ankel :-(
Men vet ni det var det helt klart värt, hade en toppenkväll! o dag...

Kommentarer
Postat av: Erica

Men Jenny vännen då, aj aj aj. Tur i oturen att du hade en jättebra dag i alla fall och att dundervurpan inte blev värre än den blev, kan ju gå riktigt illa sånt där. Klackar är livsfarligt! Därför jag alltid har sneakers!

Ta det lungt! Kram

Postat av: Anonym

ja vad fan man få börja med deti stället o kanske pannlampa så man ser alla trappstegen...



Jo det var jättemys, lite kort med tid för shopping i sthlm bara men men så är det ju ibland..hittade mig iaf en vinterjacka :-)

2008-10-19 @ 18:09:58
Postat av: Elin Blom

Aaajjj vad ont det ser ut att ha tagit...

2008-10-20 @ 13:31:49
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin: kan bara säga mmmmmm. spec dan efter ajaj aj.. eftersom det liksom går över hela knäet så spricker det ju som upp varje gång man varit still ett tag o sen ska gå.. Snyft.. men bättre nu...Är huvudet dumt får kroppen lida..

2008-10-21 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback