hälsostatus...

Just nu åt h-vete..... Är säkert ingen fara men jag kände bara att hmm det här vill jag nog iaf kontakta min vc för...De hade en tid halv tolv som jag tyävrr inte kunde komma på (trodde inte att jag skulle hinna få nån tid förrän efter lunch då de skulle ringa upp mig halv elva så jag lät johan ta bilen) Men sköterskan tyckte nog ändå nån skulle lyssna på mig men fanns eg ingen tid i eftermiddag dock skulle hon ta upp det med doktorerna på deras möte o sen ringa tillbaka så vi får se...


I övrigt är väl allt ok, förutom att jag är så less på att aldrig bli helt frisk! känns surt varit sjuk hela min lediga tid :-(


Men men har iaf varit jättetrevligt ha päronen på  besök!! Pappsen fick fixa både det ena o det tredje.... stockholm var oxå jättemys , hittde mig en skön o mysig vinterjacka... behövdes!  Allt var jätteskoj men hade varit ännu bättre om man mått prima ballerina!

men men mycket neg från mig nu, blir bara så när man är sjukt less på att må dåligt,


kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig vännen! Hoppas du får komma till vc snart!

Kram!!

2008-10-22 @ 12:42:53
Postat av: Anonym

Tack så mkt gummz!

Själva förkylningen är la eg bättre är bara det att febern aldrig går över helt o att jag fått ett obehaglgit tryck över bröstet på vä sida samt lite konstig andfåddhet ibland som gör mig worried, fick tid på vc imorrn för ekg o läkarebesök ähh men jag kankse avvbokar o jobbr i stället är nog säkert ändå inget...vi får se kram kram

2008-10-22 @ 14:24:42
Postat av: Sussi

krya på dig nu och grattis i efterskott!

2008-10-22 @ 14:43:08
Postat av: Anonym

tackar :-)

2008-10-22 @ 16:28:00
Postat av: Anna igen..

Det är inte en lunginflammation du dragit på dig då?? Låter lite lurt...

2008-10-22 @ 18:52:48
Postat av: Anonym

mmm ja vi får se... mamsan min var inte så nöjd över att jag tänkte gå o jobba..men har hälsat på , på mitt jobb o tänke eg fråga nån där, men gud det det var lite uppiven stämmning bland personalen så jag sa bara jag varit sjuk inte hur jag mådde nu, ähh va fan, det blir säkert bättre, om inte så är jag ju iaf på rätt ställe :-) Får se hur natten känns..



2008-10-22 @ 19:33:08
Postat av: Sanna

KRYA på dig hjärtat!

Kolla upp det där, hälsan först - Jobbet sen!

Puss på dig

Postat av: Anna

Jo, men om du fortfarande tempar så låter det ju lite bakteriellt, så passa på att kolla upp det! Jobba hinner du sen!

Kram och natti, natti!

2008-10-22 @ 22:15:20
Postat av: å en gång till..

Zelmani var helt super! Satt med gåshud på armarna flera gånger. Musiken var så otroligt bra och maffig. Hade gärna gått och kollat en gång till!

2008-10-22 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback