helgen...

Innehållit både det ena o andra...

Blev lite coktail mysi fredags med damernao  gubbz hängde med grabbzen, var jättrevligt, fick testa både den ena o tredje drinken...Jag är ju superdålig eg på vad drin kar heter o så, Om jag beställer en drink så är det ofta "gör vad du vill, inte för söt o itne för sur" ha ha... Fast en favvis sen innan har varit Blueberry mojjito o även whitelady..
Men nya favvisar är Strawberry daquiri o Cosmopolitan...

Som från ingenstans så blev gumman sjuk, C sa när vi kom hem att Gummz blitt rätt hositg.. o ja på lördag morgon var det ett faktum..Dock ingen feber då, så vi åkte på barnkalaset, men efter det oj oj var ingen pigg tjej vi kom hem med, på kvällen blev hon stekhet. Vägrade ta panodil, tror febern var riktigt hög, för hon liksom yrade o pratade så kontstig, visst lite så där i sömnen men ändå itne som hon brukar..men men readan idag har hon ingen feber igen utan bara hosta...
Men idag blir en soft dag.. sitter o spanar runt på nätet lite...

Småsaker jag vill ha är:
Dessa fina från Cultdesign: 

Typ så fast den tredje vill ja ha en tom kub, för diskborsten..
o i badrummet vill jag nog ha en tvål, o en tandborste samt ev en ljus..





Nya påslakan:

Från laredoute.se







Dettaa coola/roliga knivställ:


FInns tex på coolstuff.se


oj oj listan kan göras lång...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Knivstället var ju tufft!! :-)

Din vilja min lag - klänningen finns på bild (dålig dock)



PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

Postat av: Elin Blom

Åhh stackars gumman! Hoppas verkligen inte pappa blir smittad... ;-) Och mamma så klart!!! :-D

Tyckte också knivstället var så coolt.

2008-10-12 @ 18:42:27
URL: http://alvlos.blogg.se/
Postat av: Cicci

Fina saker du hittat :)

Kul med cocktailparty och drinkar. Vi får kolla närmare på den där helgen, ska kolla med Fredrik så att de inte har nån träning på söndagen.

kram

2008-10-12 @ 18:51:23
Postat av: Cammi

Åh jag älskar oxå cult design! Du får passa på att köpa när ni är i Kalix, EM där har nämligen hur mycket cult design saker som helst!! Stefan brukar inte vilja gå in där med mig för att han vet hur lång tid det tar ;-)



Kul att dricka drinkar, längtar så efter en god drink! På Invite har det en med frusna hallon som är svingod men fråga mig inte vad den heter :-)

2008-10-12 @ 21:41:17
Postat av: Anonym

S: Du var såååå fin!

Puss puss puss



E: Ja det var lite annorlunda :-) Ja lite synd är det om tösen, ingen annan sjuk än iaf! Antar att det är sorg nu, J's pappa ringde till oss klockan 8 imorse, men j sov o skulle irnga upp nu på väg till hallen, fyy vad tråkigt man blir så ledsen...



C: jooorå det är så fint! finns så mt roligt :-)

he he en annan passar ju på nu :-)





kram på er alla...

2008-10-13 @ 09:04:22
Postat av: Anonym

Tillägg till ena c:

ja kika upp den där helgen, vore som sagt kul.. :-)

kram

2008-10-14 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback