idag är inte heller en vanlig dag..

För idag har bästa mamma födelsedag! stort Grattis till Mamsen! Present får ohn när hon kommer, längtar massa nu, känns nsätan som att vara liten o sakna mamma o pappa, är ofta så när det gått ett tag o nu har man ju inte setts sen mitten på juli så visst det börjar vara ett tag..

Fick även veta att J's syrra kommer på besök här i slutet på oktober, blir oxå väldans trevligt! ska bli kul höra om hennes planer med henens nya projekt, kommer nog bli superfint!!

Appropå projekt, hörde om ett program på radion idag. Ett program jag aldrig brukar se därför att jag nädå har tummen mitt i handen. Programmet är alltså Äntlgien hemma. Det är sååå frustrerande för man om man råkas se på det o ser sååå fina saker det gör så spritter det ju i fingrarna o man vill oxå ha lika fint. MEN om man då vågar sig på att testa, nån liten yttepytte sak. Tror ni verkligen det är så lätt so mdet ser ut eller blir lika fint för jennybenny: nejhe ni det kan jag berätta att det blir det INTE......
Till saken, jag hörde alltså om den här sässen av det programmet o den kanske man ändå måste kolla in så där nångång... Den här sässen ska nämligne handla om att de renoverar upp ett helt hus. de har alltså köpt ett hus som behöver totalrenoveras. Ja de köpte det för den nätta summan av 5.5miljoner, huset ligger på lidingö o är 250kvm, så hmm nog lär det säkert bli fint alltid.   o i slutet av sässen hoppas det sälja det i direktsändning, man underar ju för vad?! Så lite nyfiken blir man ju ändå på den serien i år, bara kika in så där nångång iaf......


Kommentarer
Postat av: Lotta i Linköping

Jag tror visst att du kan göra fint.. Ni har ju jättefint hemma!



5.5 är inte så dyrt för en kåk på Lidingö tror jag. Kan tänka mig att det var ett vrak till hus från början. Undrar just om de ska sälja det sedan. Kanske kan de få det tredubbla för det då... eller åtminstone det dubbla..



Kram

Postat av: Anonym

Ja men jag köper ju färdiga saker:) men tack ändå! Jo du det lät som att det var ett riktigt rishus, de hade ramlat genom talet när de gick upp på det o hittat alla möjliga djur där, ha ha men de kommer nog vara ur fint när det är klart:)

2008-10-07 @ 12:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback