snart kommer dem...

Nu sitter mamsen o papsen på tåget ner hit, ska bli mys!
 Tyvärr har jag feber nu, (det tråkigaste är att det är sån feber med värk i kroppen oxå) men  som vanligt kommer väl inte det hindra mig. Måste ju mysa med päronen mina :-) Om jag är jättesjuk på lördag däremot, då gråter jag nog.. :-( nejrå så illa är det inte men det vore jättesynd, men nej nej nej det kommer jag inte vara!
Tur förresten att jag bara kände att jag inte hann träna imorse, för ananrs hade jag garanterat varit nere på gymmet, vilket kanske inte är bra med feber... (imorse hade jag mest värk i kroppen o kände mig hängig, insåg sen att "hmm  vännen du har nog feber..")

Idag är jag såååååååååååååååå GLAD för min goa vän Sara, hon har lyckats med första delen av sitt mål, o jag är både stolt o glad för hennes skull!  hon har kommit in på polishögskolan, wiihooo ska bli så kul följa hennes framfart senare!¨Sagt det typ 100a gånger redan men återigen, STORT GRATTIS! Mys o njut nu idag! (trist vi inte kunde ses, men  vi kör på nästa vecka istället!


Har varit sååå fint väder hela veckan nästan ,men idag har det regnat lite, typiskt bara för att mor o far ska komma, hoppas det åfr vara fint väder istälelt ås man kan vara ute o mysa lite...

Lite höstmys har jag o tindra haft igår iaf:

Löven var intressantast att leka med... :



Kände mig iaf på sånt här "överraska gubben" humör idag o köpte han en present. se så fina saker han fick:



Gubben är för övrigt iväg o tvättar bilen nu o ska snart komma hem med nån "hämt mat", jag är liksom inte sugen på nått idag, men lite flott får man alltid ner...
sen tror jag att jag o gumman ska fixa tårta så den är färdig till imorgon fm när mormor kommer men schhhhh säg inte för dt är ju en överraskning till henne!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Va tråkigt med feber vännen, hoppas du snart mår bättre. Kul med föräldrarna på besök, skönt att få mysa en hel helg med nära och kära.

Va gullig du är som köpt present till gubben din, hoppas han blev glad för det :)

Jag saknar dig.

Pussokram

Fina bilder på Tindrisen också såklart! =)

2008-10-15 @ 22:00:18
Postat av: Elin Blom

Vilka härliga höstbilder. :-)

Postat av: Cammi

Hoppas ni kryat på er nu när mammsen och pappsen kommer på besök så ni orkar med massor av mys och bus! Kan tänka mig att det måste vara både kul och skönt att ha dem på besök, hoppas du och J oxå hinner få lite egentid :-)



kram på er

2008-10-17 @ 09:57:42
Postat av: Anonym

C: saknar dig med! jo då han blev jätteglad :-) ingen feber nu men förkyld förkyld, men nån gång ska man väl bli frisk...



E: Tackar!

C:ja det har varit mys! som alltid, inte hunnit med så mkt egentid i den bemärkelsen, men egen tid ändå, var till sthlm med damerna hela lördan o sen var det middag o fest för både tjejer o killar, jättekul



kram kram

2008-10-19 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback