strul at work som vanligt...

                             * Jobbet:
Suger just nu! Har tydligen hänt massa grejjer ,chefen har fått sluta omedelbart bums (vet inte riktigt hur, o varför, vilka omständigheter..), = en läkare mindre till kanske, vilket vore total katastrof, turbulent bland andra personalen just nu. Känner mig bara less, kändes sååå bra nyss, men till lsut lessnar mna på att det aldrig bara kan få kännas bra utan att det alltid ska hända nått... det ledde mig till en annan sak:

                           * cv skrivning:
Har sökt ett jobb idag, ett jobb som jag gärna gärna skulle vilja ha. Har ju bestämt mig för att läsa till barnmorska sen, men hmmm ska kanske avvakta ett tag o se om det tar sig i  brasan eller inte...Men iaf så känns detta jobb som ett bra jobb på vägen. dessutom tyckte jag det var superkul när jag hade praktik på en sån avdelning hemma. Men vi får se, söker ju eg heltid o jag vill helst inte jobba mer än 75%, sen är det det där med kvällar o helger men kanske skulle gå o fiffla till ändå, ja ja jag har iaf sökt. Däremot har jag inte så stora förhoppningar på det, då det sen ett bra tag tillbaka är anställningstopp i vårt landsting, vilket innebär att det väldigt väldigt sällan är tjänster ute o när det väl är så är det nog måååånnnnnga sökande o min erfarenhet är ju inte allt för stor :-( men men jag har iaf sökt, så håll tummarna nu kära vänner!

                         *kroppen:
svider o värkar, aj aj aj mina stackars lår...

                          *ang problemet i förra inlägget:
Dear friends don't worry, åter igen är det eg ingen fara, ville bara ventilera mig lite... o visst jag tycker ännu det är jättetrist o det gör mig ledsen, men som sagt det är ingen fara på det stora hela så don't worry :-)

                          *helgplaner:
Ja få se nu.... hmm på ett tag brummar bilen mot tallis för mys med "grannarna", käka lite kvällsmackor o se på idol...
Imorrn är det förstfamiljegympa, sen hem o ta det lite lugnt.. o så sen hoppasj ag på att kika på matchen med nån/några damer, antingen med kidzen hemma hos nån eller ute o käka.. we will see..
Söndagen står tråkiga tvättstugan på schemat, men tänkte nog även förröska klämma in en bio där med gummz blev ju inte av förra veckan...


                            * Middag
Jeps dags för det nu  så so long everybody!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tusen, varma och sköööna HELGkramar till er!

Jag hoppas att ni myser odentligt... ;-)

Vi hörs av stumpi, längtar efter dig!

Kraaaam

Postat av: Anonym

desamma!!!!!

ni med ;-) ha ha

Miss u 2 Kramizzzz

2008-10-05 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback