attans..

Nu komemr kanske Mamsen o fröken Sanna bli arg på lilla mig :-)
Mwen fan alltså kom precis på att det är föräldramöte på dagis hade helt glömt bort det..
Jag som bara vill ta det lugnt hemam idag .. hmm får se hur jag gör.. kanske skippar det.. fast nog vet jag hur det blir, får säkert dåligt samvete o snippar dit ändå o återigen får träningen stå tillbaka :-(

Imorrn har jag lovat komma in bara på ssk-mötet.. fast attans skulle vilja hinna fika med T oxå innan hon åker iväg långt långt härifrån mot sitt hem.. samt att E borde få sig ett besök i sin nya lya :-)
ibland vill man bara klona sig....

nej ni nu är det time att svida om från nurseJenny till : everyday jenny :-) Ska bli såååå skönt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback