dagens...

Dagens klädsel: Hitills vita landstinget kläder, hot hot hot...

Dagens roligaste samtalämne: Tanterna som pratade om lyft hit o lyft dit... gaaah åter igen ålderspanik hos jenny benny, men rätt roligt ändå höra om alla veck o rynkor ha ha...

Dagens sötaste: min pat som hejar på ett lag i allsvensk fotboll o sparar slutspelsskägg o det vill jag lova det är inte litet, sååå söt..

Dagens önskan: Lagad mat på bordet när jag kommer hem :-)

Dagens låt: den "nya" med duffy...

Dagens tråkiga:föräldramöte o att jag måste handla efter jobbet...

Dagens mys: Gubbz hemma igen..

Dagens fundering: håller jag för mig själv... känns både och, lite irriterande att inte kunna göra som jag vill när jag vill..typ ofta, eller jämnt ha ha.... men men återigen en fundering som nog är helt i onödan, typiskt mig :-)

Dagens borde:  träna.. får se, kanske blir en prommis efter färldramötet, älskar ju som sagt höstluften, bara det inte regnar...

Dagens störande moment: Att de finns folk som liksom nedvärderar sig själva i jämförelse med andra bara pga yrke etc.. o det mest  störande/jobbiga är att de finns de som tycks tro att jag sätter värde på det med! Nej jag har alltid varit en sån som ser människan o inte yrket eller den sk statusen personen har. Har upplevt denna sak ett antal gånger nu på sistone o ja det kan få mig att känna mig lite ledsen ibland..Jag är o kommer aldrig bli nån som ser mig som förmer än nå annan.. vad vi har att ge..är ju det vi har inom oss! Man tycker väl liksom om insidan inte skalet, fast såkalrt lite skalet med...

Dagens vill ha: mmmmmm mjuka pussar... o nya kläder :-)

Dagens ordspråk: lev livet nu för det går inte i repris...

Dagens ros: Till min mamma som återigen varit så snäll o köpt gumman nya vinterkläder, tack mamma du är bäst! Pappa med såklart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback