ditten o datten...

Lite av varje...

Ja vad ska man säga först av allt har jag insett att det finns vänner på olika håll som jag skulle vilja se oftare än vad man gör idag, men ibland hinns det inte, el palnering går inte ihop.. Men de gånger man ses är guld:
Hmm tom med möten på busfabriken då man inte hinner utväxla så många ord :-)
Jepz var på busis igår var mys. när jag vaknade imorse hade jag träningsvärk den hade nog kunnat härledas till allt sprignande o krypande irör ,men nej nej den kom från bootyn o coren, gudars skymmning jag har ju en rumpa o muskler i den ha ha.. :-)  nu är suget stort att träna igen..

Hade jag vgetat det inte skulle ta så länge idag på jobbet hade jag nog åkt i kväll, men NEJ skulel ong känna mig lite dum komma ner på gymmet med 2 öl o snaps i kroppen ha ha.. har ju käkat surströöming med jobbet idag, var allt trevligt o många skratt... Det sötaste var när dne gamla recepptionisten berättade att hon brukade (hade gjort) tängt in sig i  badrummet o dukat upp sin surströmming o ätit där för att det inte skulle lukta til lgrannarna.. ser det framför mig ha ha toka!

Igår hände en konstig sak.. ..   jag hörde en låt på idol som jag på nått sätt fick tvingas inse jag nog förknippar med en sak  o  på nått konstigt sätt så kom det liksom bara över mig o tårarna rann längs mina kinder, var en weird feeling så där mitt i allt.. ja bara lite memories .. var ju just bara det lite memories som spökade.. men men var bara lite skumt igår, antar det var den här perioden på månaden som vi tjejer har en gång i månaden som hjälpte till lite med :-) kändes bra skumt iaf  ha ha...



nu sitter jag o väntar på att kika idol igen, hade allt varit gott med lite godis :-)
 som alltid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback