..

Nu var det iaf bestämt..Ja hur det blir med helgen... J kommer åka.. skoj! (men ändå inte ha ha) Hur det hela gick tillo hur det bestämdes, drar vi inte här, jag hoppas bara verkligen att vilket beslut som än togs inte ska ligga till nackdel för J, för så får det ju itne vara, men nej nu tror jag ju inte så är fallet...

J verkar vilja vi ksa komma o kika på lördag, men aaaahhh vette kattsingen om jag orkar alltså... Ni vet ju själva vilekt vidunder vår dotter är, hmm ja vi får se, jag är ju inte känd för att vara den som fattar mina beslut sårskilt långt innan deadline.. :-)
Nu hoppas jag bara hinner klart med mitt jobb i lagom tid imorrn så jag inte behöver komma in alldels försent till det som sker på dagis..
Åhh har faktikst inte klätt mig än, kanske börjar vara dags, funderar på om gumman ska få cykla till bibblan i eftermiddag de har sagostund där då, skulle hon säkert gilla...

Måste även införskaffa ny kamera.. för hmmm den är borta... dessutom var den kek... men men ska glida o kika idag kanske..

åhhh fick en så rolig hsitoria till min jobbmail, ska vidarebefodra den till er här snart.. Imorrn ska jag kirra den åt er...:-)

Nu väntar jag ihärdigt p åatt få ett mess om att en liten rackare kommit till världen.. Oj oj vad är det nu +9 eller +10, fattar inte hur människan står ut.. OM jag själv skulle bli gravid nångång igen o skulle gå över tiden skulle dessa dagarna kännas so matt tiden står stilal tror jag, Då lillhjärtat föddes hela 8dar för tidigt...Fast när det väl var dags hade hon minsann ändå inte så brått, fy fan vad många timmar man fick stånka på..

Kommentarer
Postat av: Lotta i Linköping

Haha.. känner mig träffad! Det är lugnt. Men det ligger en del mental träning bakom. Jag tror att jag står ut mest för att jag räknat med att det skulle ta de här dagarna extra. Det är helt ok faktiskt..



Kram!

Postat av: Anonym

he he.. den som väntar på nått gott.. får inse att du hade rätt igen.. jag som verkligen trodde på en tösabit denna gång, längtar efter att få snosa på bebis... :-)

2008-09-05 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback