..

En sak som är så jobbig på jobbet  o såååå typisk mig:

* Att vara på väg, vara framme vid ett hembesök, längst bort i mitt hood o inse att FAN jag har glömmt nyckeln, o det finns inte en chans i världen att patienten öppnar själv.. hmm bara cykla hela långa vägen tillbaka....


En sak som jag funderat lite på, men inte bryr  mig nämnvärt i, är det så, så låt dem hållas liksom :-) :

* Hmmm jag undrar om äldre män, alltså riktiga gubbar fortfarande spanar in brudar?? Ni vet liksom lite gubbsjuka fast på ett oskyldigt sätt.. Eller slutar man liksom med det?? Hmm min teori är nog att det finns de som inte gör det, detta begrundat på vissa blickar o kommentarer som kommer... Men som jag skrev så bryr jag mig så inte, så länge det är på en helt oskyldig nivå, ähh vad fan kalrt de behöver lite kvinnlig fägring :-)


Hur kommer det sig att många (hmm ibland även jag) liksom blir helt stingsliga o tycker en person är lite extra het bara för att personen är manlig o kan titulera sig som Doktor?:

*Studerarde mina kvinnliga kollegor i olika arbetskategorier, när en manlig doktor satt o berättade historier, herregud , de fnittrade som aldrig förr, o jag kan lova att hade doktorn inte närvarat o nån av tanterna berättat dessa historier så hade de nog inte fnittrat så där, ja iaf inte på samma sätt... ha ha...

ja ja det var det det....
fortfarande såååååå sugen på GODIS!!!... vill ha NUUUUUUU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback