..

Idag stod eg fotboll på schemat, kika på damerna med Mia, känner mig dock helt slut så vi får se.. Men helt klart måste man kika in en match här snart...

Saker jag annars önskar mig just precis nu:

* önskar mig en riktigt god middag, helst klar när jag kommer hem. Blev grymt sugen på nån god paj o sallad. (men om middan är klar vid hemkomst lär det inte vara paj, är väl inte riktig mat om man fråga min gubbe..)

* En mysig kväll med lite 24 o bara slapp....
fast iofs kanske även träning.. hmm eller promenad...

Hmm ja det var inte mycket... men även små saker kan vara guld värda!
Har iaf varit en väldigt bra dag på jobbet. Fått positiv feddback från en kollega, alltid roligt höra folk tycker om det man gör. samt även  flera snälla kommentarer från patienter.. kul!

Nu dags för sista patienten för dagen
see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback