...

Kan ni gissa hur gårdagen blev:
 Ja då hamnade på fotboll, de vann, kul! =) Hoppas hoppas tänk om det skulle hålla hela vägen, vore grymt skoj!
Var iaf skönt o trevligt komma ut lite, om än det oxå var kallt brrr... ska iaf ner på stan en sväng snart, kika lite o käka lite lunch. sen blire nog möte på jobbet...

msåte köpa nytt diadem till gumman oxå, hmm de har en förmåga att gå sönder.. måste j uvara fin på torsdag då dagiskorten knäpps. Eller hmm bara gruppfotot, de individuella tas först 20e oktober, sent.. Jag satte upp en svans idag, men  det dög visst inte. Tindra tittade skeptiskt på mig o sa "mamma jag ser ju ut som bebis så här"... jag vill ha en tjej tofs.. så vi satt upp en vanlig hästsvans istället, resultatet blev godkänt :-) Lilladamen börjar bli stor!

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback