..

24 oj vad spännande, nu är jag helt inne i den serien, eller oki varit ett tag är ju inne på säsong 4 nu så =)

Igår var en trött dag...men rätt mysig..

idag är det måndag igen, kan ni fatta det är oktober snart?! .. helt sjukt...

Är ännu ltie sur över det där med flyget,  inte hunnit rigna dit ännu...

ser framemot min ledighet snart... 9dagar, fatta vad lövli det ska bli...

vill träna träna träna nu, lite surt, kan inte träna idag el tors fre :(
men de andra dagarna ska det baske mig tränas på...:-)

* Jag tycker allt der är ny se på ensamma mamma söker... de är så söta o jag älskar de mysiga sommar bilderna o all mysig musik...Men jag förstår det måste vara en knivig sits för grabbarna att, liksom inte vilja släppa på helt med risk att bli sårad,  sötnosar.. Är en sak jag själv borde lära mig bli bättre på.. :-) men men vad fan man njuter av livet o ibland  får man även känna av lite hårda törnar, men som jag sagt tidigare känner nog hellre för mkt än inget alls, tycker ju om alla toppar man har så lite dalar måste man väl ta emmelanåt...

För vet ni jag tror jag är hög på livet ha ha ha.... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback